از جمله تولیدکنندگان عسلی اصل و ناب در کشور، استان لرستان می باشد که
توانسته با ارائه انواع عسل تولیدی مرغوب به بازارها، نگرانی پیرامون عسلی
مصنوعی و تقلبی را از میان ببرد.
اگر شما هم از مصرف کنندگان عسل باشید، حتما هنگام خرید عسل، این سوال برای شما پیش آمده، که آیا عسلی که بابت آن هزینه پرداخت می نمایید، ارزش داشته و یا به عبارتی دیگر، آیا عسلی اصل بوده است؟
بدون شک مصرف کنندگان عسل، این نکته را می دانند که مصرف عسل، در طبیعی ترین نوع خود پیشنهاد اکثر مشاورین و متخصصین تغذیه بوده و در این صورت است که می تواند خواص مفیدی را دارا باشد. اما چگونه می توان عسلی اصل را تهیه نمود؟
با توجه به اینکه در کشور ما، تولیدکنندگان بسیاری از عسل وجود داشته اند، شناخت بهترین و درجه یک ترین آنها، می تواند شما را در تهیه عسلی باب میلتان، یاری دهد. امروزه طی آمار و گزارشات اعلام گردیده، استان لرستان از جمله تولیدکنندگان معتبر در حوزه عسل بوده، و توانسته در میان جمعی از تولید کنندگان کشور، رتبه نخست را پیرامون تولید مرغوب ترین نوع عسل، دارا باشد.
تولیدکنندگان عسل لرستان، از طریق ارتباط داشتن با زنبوردارانی مستعد در این استان، که از بهترین و طبیعی ترین روش های ممکن، اقدام به برداشت عسل می نمایند، توانسته اند با بسته بندی هایی کاملا بهداشتی در وزن های گوناگون، عسل مرغوب تولیدی این استان را، روانه بازارهای فروش نمایند.
برای تهیه عسلی اصل و کاملا تضمین شده از جهت کیفیت، می توانید آن را از نمایندگی های فروش عسل اصل لرستان بخواهید.