آیا می دانید امکان تهیه عسل طبیعی و باکیفیت، با قیمت ارزان وجود داشته
است؟ توزیع کنندگان مستقیم عسل تولیدی استان لرستان، آمادگی ارائه هر چه
بهتر عسلی اصل را دارند.
امروزه به شدت نیاز انسان به یک ماده غذایی کاملا طبیعی و گیاهی حس می گردد، چرا که در حال حاضر شما هم شاهد ورود برخی عادت های ناپسند غذایی، و یا انواع مواد شیمیایی مضر در زندگی و برنامه روزمره افراد بوده اید. اما راه چاره چیست؟
اگر کمی به فکر سلامت خود بوده باشید، حتما به دنبال استفاده و شناخت انواع مواد مغذی گیاهی بوده اید و بدون شک باید در این بین، نام عسل را زیاد شنیده باشید. آیا از فواید آن چیزی می دانید؟ آیا می دانید که مصرف کنندگان عسل به سبب ترس از تهیه عسلی اصل و طبیعی، در بیشتر موارد از خریدن عسل منصرف شده اند؟
بله عسل یک فرآورده گیاهی بسیار غنی و مملو از انواع مواد مفید و پروتئین ها بوده که مصرف روزانه آن به هر انسان بالغی توصیه گردیده است. اما در این میان باید عسل اصل و طبیعی را شناخت و در این بازار بسیار گوناگون فروش عسل، مطمئن ترین آن را تهیه نمود.
در کشور ما ایران، در حال حاضر استان لرستان با تولید بیش از 1500 تن عسل، توانسته رتبه هفتم را در زمینه تولید و رتبه اول را در زمینه مرغوبیت عسل دارا باشد و امروزه عسل را به تمامی بازارهای موجود توزیع به صورت مستقیم و با نازلترین قیمت، صورت داده است.
مشتریان این محصول می توانند با ارتباط داشتن از طریق راه های ارتباطی  داده شده، عسل اصل و مرغوب استان لرستان را تهیه نمایند.