عسل خالص را چگونه می توان شناخت؟ آیا عسل لرستان توانسته مورد رضایت مصرف
کنندگان باشد؟ صادرات این محصول به بازار، چه شرایط و قیمتی را دارا بوده
است؟
عسل را یکی از مواد غذایی خوشمزه و بسیار مقوی می دانند که می تواند برای همه افراد با سنین گوناگون سازگاری داشته باشد و مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش بوده است.
همواره نکته ای که در خرید عسل افراد با آن رو به رو بوده اند، عدم تشخیص عسل خالص و طبیعی بوده و چه بسا افراد زیادی حتی هزینه بسیاری را نیز در این بابت می نمایند اما در واقع راضی نبوده اند.
عسل خالص و اصل را از عسل تقلبی چگونه می توان تشخیص داد؟ آیا از ترکیبات بی نظیر عسل چیزی می دانید؟
عسل که سرشار از انواع مواد مغذی و انواع ویتامین ها مانند ویتامین k و انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم بوده است، تنها در آزمایشگاه های مواد غذایی می تواند مورد تست قرار گیرد تا درصد خالص بودن و تشخیص غیرتقلبی بودن آن صورت پذیرد.
حتما شما هم با تعدادی از نظرات گوناگون پیرامون تشخیص اصل بودن عسل مواجه شده اید، اما باید گفت که هیچ راه مطمئن و دقیقی برای این امر جز موردی که ذکر گردید وجود نداشته است. اما برای خرید عسل خالص چه راهکاری را پیشنهاد می نمایید؟
امروزه اگر بخواهید در میان این تعداد بازارهای بیشمار فروش عسل در بازار، عسلی اصل و غیرتقلبی را تهیه نمایید، باید سعی نمایید ابتدا تولیدکننندگان معتبر و سپس مراکز فروش معتبر آن را شناسایی نمایید تا بتوانید بدون هیچ دغدغه ای، عسلی ناب و اصل را تهیه نمایید.

عسل مرغوب لرستان
اما امروزه در کشور ما، استان هایی چون اردبیل، کردستان و لرستان از جمله مراکز تولید عسل طبیعی بوده اند که همواره صادراتی را به بازارهای موجود در کشور داشته اند. اما طی آمار و نتایجی که بدست آمده، استان لرستان توانسته با توجه به بهره مندی از استعداد خوبی در مراتع و کوهستان های خود، در زمینه مرغوبیت عسل، رتبه نخست را از آن خود نماید و یکی از بهترین سوغاتی های خود را نیز عسل معرفی نموده است.
لازم به ذکر است مصرف روزانه عسل، می تواند در درمان بیماری های مربوط به دستگاه گوارش و قلب و کلیه و کم خونی بسیار زیاد موثر باشد.
برای آگاهی از قیمت انواع عسل اصل صادراتی لرستان، می توانید با کارشناسان فروش در این حوزه در ارتباط باشید.