عسل شاه بلوط چه قیمتی را در بازار داشته است؟ کدام مراکز توزیع در کشور را می شناسید که بهترین عسل شاه بلوط را عرضه نموده اند؟
بنظر می رسد که امروزه مصرف عسل طبیعی و جایگزینی آن با بسیاری از مواد قندی مضر و شکردار، بهترین گزینه تیک خورده برای تمامی انسان ها در گروه های سنی متعدد و طبع های گوناگون می باشد و خواص درمانی و تغذیه ای منحصربفردی را دارا بوده است.
همواره دغدغه ای جدی که برای عمده مصرف کنندگان عسل وجود داشته، وجود انواع عسل های تقلبی موجود در بازار بوده که متأسفانه توسط عرضه کنندگان ناشناخته روانه بازارهای فروش گردیده و به نوعی سلامت انسان ها تحث تأثیر قرار گرفته و گاها کاهش مصرف کنندگان عسل را نتیجه داده است.
مصرف عسلی اصل و کاملا خالص، که سرشار از انواع مواد و ترکیباتی منحصربفرد بوده، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات موثر باشد و امروزه خوشبختانه شاهد وجود تولیدکنندگانی معتبر در کشور بوده ایم که انواع عسل طبیعی و ارگانیک را تولید نموده اند و شما مصرف کنندگان باید در شناخت این تولیدکنندگان و مراکز معتبر پخش آنها، تلاش جدی نمایید.
حال آیا تاکنون نام عسل شاه بلوط را شنیده اید؟ آیا می دانید که مصرف عسل شاه بلوط چه خواصی را داشته و در بازارهای فروش عسل با چه قیمتی به فروش می رسد؟

عسل شاه بلوط

معرفی عسل شاه بلوط

درخت شاه بلوط یکی از انواع درختانی بوده که گرده و شهد بسیاری را تولید نموده و زنبورهای عسل را از این بابت، بشدت به خود مجذوب نموده است. این درخت بومی مناطق شمال آمریکا بوده و در کشور ما در استان های شمالی گونه ای از این درخت روییده است.
درخت شاه بلوط در دو گونه شاه بلوط هندی و شاه بلوط کارنیا موجود بوده و به سبب شهد خوبی که داشته، عسلی مرغوب از آن تولید گردیده که رنگ روشنی داشته است و می تواند خواص مفیدی را دارا باشد.
گفتنی است که عسل 100 درصد طبیعی شاه بلوط، درصد خوبی از ساکارز را به همراه داشته است و می تواند انرژی زا و رفع کننده ی خستگی باشد و امروزه ورزشکاران می توانند از این عسل طبیعی بهره کافی را ببرند.
برای خریداری انواع عسل طبیعی به خصوص عسل شاه بلوط خالص و ناب، می توانید با عرضه کنندگان معتبر در سراسر کشور ارتباط داشته باشید و با قیمتی مناسب، عسل درجه یک را تهیه نمایید.