آیا می دانید عسل چندگیاه چگونه تولید گردیده و چه خواص و ویژگی هایی را
دارا می باشد؟ امروزه توزیع کنندگان مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور، با نام
عسل لرستان، عسلی خالص را روانه بازار نموده اند.
امروزه اگر محصولی جز آن دسته محصولات پرفروش و مورد مصرف عموم افراد در جامعه قرار داشته باشد، بی شک باید خواصی را در آن یافت که منجر به محبوبیت آن گردیده است.
در حال حاضر می توان گفت، عسل خالص و طبیعی، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع مواد غذایی موجود در بازار بوده که با توجه به خواصی که داشته، منجر گردیده تا افراد بسیاری خواهان این ماده پرارزش تغذیه ای و دارویی باشند.
یکی از انواع عسل هایی که امروزه در برخی از استان های کشور مانند همدان، لرستان، اردبیل و کردستان تولید شده، عسل چندگیاه بوده که در این استان ها، ترکیبات گوناگونی را دارا بوده است.
با توجه به اینکه در حال حاضر، استان لرستان یکی از معتبرترین انواع عسل تولیدی در کشور را در اختیار داشته، در این استان عسل چندگیاه کوهی، ترکیبی از انواع عسل هایی چون گون، شتیزه، گزانگبین بوده که در این استان تولید گردیده اند.
همانطور که متوجه شدید، عسل چندگیاه ترکیبی از انواع گوناگون عسل بوده و باید گفت که این عسل می تواند رنگ ها و خواص متفاوتی وجود داشته باشد.

خواص عسل چندگیاه
مصرف عسل چند گیاه با توجه به اینکه شامل انواع گوناگونی از عسل های گیاهان مفیدی مانند گون بوده، دارای خواصی چون ضداسهال، ضدیبوست، تقویت دستگاه گوارش، مفید برای گرفتگی صدا و غیره می باشد.
برای تهیه انواع عسل تولیدی در استان لرستان، با قیمتی مناسب و البته کیفیتی بالا، می توانید با کارشناسان و توزیع کنندگان عسل اصل لرستان در ارتباط باشید.