فروش مستقیم عسل به چه صورت بوده است؟ عسل 100 درصد طبیعی چگونه قابل تهیه
می باشد؟ آیا می توان استان لرستان را از برترین تولیدکنندگان عسل در کشور
دانست؟
عسل یکی از ارزشمندترین و سودمندترین مواد و ترکیبات گوناگون و مورد نیاز برای انسان بوده که توسط زنبورهای عسل و با مکیدن شهد انواع گل های گیاهان دارویی در طبیعت بدست آمده و خواص تغذیه و دارویی حیاتی آن بر هیچ کس پوشیده نبوده است.
به جرئت می توان گفت که عسل به سبب دارا بودن درصد معینی آب در ترکیباتش تنها ماده طبیعی تلقی گردیده که هرگز فاسد نمی شود و این امر سبب شده تا نگه داری و تجارت عسل، امری آسان و پرسود تلقی گردد.
اما امروزه تولیدکنندگان عسل بیکار ننشسته اند و  روز به روز توانسته اند به امکانات بیشتری در تولید عسلی اصل و شناسنامه دار برسند که البته متأسفانه تعداد این تولیدکنندگان در کشور ایران، معدود بوده است.
حال با توجه به اهمیت وجود عسل در برنامه غذایی افراد، تهیه عسلی 100 درصد طبیعی چگونه امکان پذیر بوده است؟

فروش مستقیم عسل لرستان
همانطور که متوجه شدید، در کشور ایران معدود تولیدکنندگانی معتبر در صنعت عسل وجود داشته اند که در حال حاضر می توان به استان لرستان نیز اشاره داشت.
این تولیدکنندگان در استان لرستان، توانسته اند با مجهز بودن به آزمایشگاه های تست مرغوبیت عسل، عسلی اصل و شناسنامه دار را تولید و با عرضه آنها به بازارهای فروش در ارتقای سلامت افراد جامعه تلاش جدی نموده باشند.
اما امروزه در برخی از نمایندگی های فروش عسل اصل لرستان، فروش به طور مستقیم وجود داشته و به این معنا بوده که عسل طبیعی و کاملا اصل، بدون هیچ افزایش قیمتی به مشتریان آن عرضه شده و دیگر دغدغه ای پیرامون قیمت بالای عسل وجود نداشته است.
برای آگاهی از شرایط فروش انواع عسل مرغوب موجود در استان لرستان، می توانید با عرضه کنندگان آن از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس به صورت تلفنی و یا ایمیل باشید.