عسل تست شده چه نوع عسلی می باشد؟ انواع عسل گیاهی تولید شده در کشور کدام
است؟ چگونه می تواند عسل اصل استان لرستان، مرغوب ترین عسل گیاهی کشور را،
با قیمتی مناسب تهیه نمود؟
با توجه به اهمیت فوق العاده ی مصرف عسل و خواص منحصربفرد آن در درمان بسیاری از بیماری ها و ناراحتی های موجود در اکثر افراد، همواره باید آگاهی از نحوه تولید و البته شناخت تولیدکنندگان معتبر آن صورت گیرد.
اهمیت شناخت تولیدکنندگان و مراکز فروش معتبر عسل در کشور به آن سبب بوده که متأسفانه امروزه در بازارهای فروش عسل، شاهد وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی می باشید که حتی با قیمت ارزانتری هم عرضه شده اند.
آیا می دانید بهترین نوع عسل، عسلی تست شده و یا به عبارتی دیگر عسل شناسنامه دار و اصل می باشد؟ کدام تولیدکنندگان در حوزه عسلی اصل پیشتاز بوده اند؟

تولید عسل شناسنامه دار در کشور

بدون شک شما هم از فواید بی نظیر عسل آگاهی پیدا نموده اید و باید بدانید که عسل سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و انواع ویتامین هایی چون ویتامین کا و تیامین بوده که مصرف روزانه آن به تمامی انسان ها توصیه گردیده است.
اما امروزه تولیدکنندگان معدودی در کشور وجود داشته اند که دغدغه ی تهیه عسلی اصل و کاملا طبیعی را در بازارهای فروش از میان برده اند.
به جرئت می توان گفت که امروزه استان لرستان، توانسته با توجه به طبیعت بکر این استان و پوشش گیاهی مناسب آن در کوهستان ها و مراتع موجود در آن، تولید عسلی اصل و تست شده در آزمایشگاه های تست مرغوبیت عسل را دور از دسترس نداند و توانسته رتبه اول را در مرغوبیت عسل داشته باشد.
انواع عسل های گیاهی تولید شده در این استان، شامل عسل گون، عسل آویشن و عسل شتیزه بوده که هر یک خواص منحصربفردی را  داشته اند و در انواع بسته بندی ها با وزن ها و قیمت های کاملا مناسب، به فروش رسیده اند.