آیا می دانید که بیماران دیابتی هم می توانند تحت شرایطی، عسل را در برنامه
غذایی خود داشته باشند؟ چگونه می توان عسل مرغوب استان لرستان را در اصل
ترین نوع خود تهیه نمود؟
با توجه به اینکه همواره بیماران دیابتی از مصرف مواد شیرینی و قندی، خودداری می نمایند و منع شده اند، باید گفت که می توانند عسل را در برنامه روزانه خود داشته باشند. اما آیا این بیماران می توانند هر نوع عسل را مصرف نمایند و یا بهتر است این سوال اینگونه مطرح گردد که کدام نوع عسل برای دیابتی ها مناسب تر است؟
اگر شما نیز از مصرف کنندگان عسل بوده باشید، حتما این دغدغه و نگرانی با شما همراه بوده که آیا عسلی که تهیه می نمایید و بابت آن هزینه پرداخت می کنید، اصل بوده و یا تقلبی می باشد؟ باید بدانید که مصرف عسل های مصنوعی و تقلبی که امروزه متأسفانه در بازارهای فروش دیده می شوند، می تواند نتایج عکسی داشته باشد و در این بین بیماران دیابتی باید نهایت دقت را در تهیه عسل اصل، نمایند.
باید بدانید که در مرحله اول کدام استان در کشور عسل تولیدی طبیعی و مرغوب را دارا می باشد و سپس با ارتباط داشتن با نمایندگی های فروش معتبر آنها، اقدام به خریدی با اطمینان بالا نمایید.
در کشور ما استان لرستان دارای رتبه برتر در زمینه تولید عسل مرغوب و نمونه بوده، و تهیه آن برای تمامی مشتریان و علی الخصوص بیماران دیابتی، به آسانی میسر گردیده است. کافیست با راه های ارتباطی داده شده، در تماس باشید.