فرصت ویژه برای تهیه عسل طبیعی و ناب کشور، تولیدی در استان لرستان به وجود
آمده تا از نمایندگی های معتبر پخش عسل اصل لرستان، خرید با قیمت و کیفیت
مناسب صورت گیرد.
اگر شما کمی به فکر سلامت خود بوده باشید، حتما پیرامون مصرف عسل طبیعی آگاهی هایی را بدست آورده اید و باید بدانید که در دنیای امروزی که مملو از انواع مواد مضر غذایی و دارویی می باشد، وجود ماده ای گیاهی و کاملا طبیعی با ارزش غذایی بالا، چقدر می تواند در سلامت انسان موثر باشد.
بله عسل طبیعی و اصل، ترکیباتی بی نظیر و مملو از انواع مواد حیاتی برای بدن انسان چون املاح معدنی، مانند آهن، کلسیم و انواع مواد مغذی و ویتامینی و انواع کربوهیدرات ها می باشد و مصرف روزانه آن، نقش فزاینده ای در سلامت تغذیه ای و تأثیر دارویی داشته است.
گفتنی است که امروزه مشکلات گوارشی و حتی بیماری کم خونی در بیشتر افراد جامعه دیده شده و به نظر متخصصین قرار دادن عسل طبیعی در برنامه غذایی این افراد، می تواند خواص شگفت انگیزی را دارا باشد.
با توجه به آنکه تهیه عسل از بازارهای فروش عسل در کشور، به سبب وجود برخی از افراد سودجو، کمی دشوار گردیده، نمایندگی های پخش معتبر عسل می توانند با افزایش بازاریابی خود و در نهایت افزایش آگاهی مشتریان، محصولی ناب و درجه یک را عرضه نمایند.
خوشبختانه استان لرستان، از استان های فعال در حوزه تولید عسل طبیعی و اصل بوده که با بیش از 1800 زنبوردار فعال در سطح استان و با میزان تولید بیش از 1500 تن انواع عسل طبیعی و گیاهی چون عسل گون و عسل آویشن، توانسته به درصد بالایی از مرغوبیت عسل تولیدی در کشور دست یابد.
امروزه خرید تضمینی هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت عسل طبیعی را با نمایندگی ها و عرضه کنندگان معتبر عسل اصل لرستان، تجربه نمایید.