اگر به دنبال تهیه عسلی درجه یک و ممتاز از تولیدکنندگان معتبر عسل در سطح
کشور هستید، می توانید با قیمتی ارزان انواع عسل طبیعی و به خصوص عسل آویشن
را خردیداری نمایید.
بدون شک اگر شما هم کمی به فکر سلامت تغذیه و گوارش بدن خود بوده باشید، به دنبال جای دادن انواع مواد غذایی مفید و ارزشمند در برنامه روزانه خود خواهید بود. حال آیا می دانید که عسل طبیعی، یکی از توصیه های اکثر مشاورین تغدیه و گوارش برای مصرف تمامی افراد از کودک گرفته تا بزرگسالان و میانسالان می باشد؟
بله از گذشته تا به امروزه کمتر کسی می تواند ادعا کند که تابحال از خواص ارزشمند عسل طبیعی بهره نبرده و باید بدانید که امروزه بیش از گذشته جایگاه عسل طبیعی با توجه به ترکیبات فوق العاده ی آن همچون انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها و کربوهیدرات ها، در برنامه غذایی انسان ها از ارزش بالایی برخوردار بوده است.
اما مسئله ی مهم در بازارهای این روزهای فروش عسل، تهیه عسلی اصل و درجه یک بوده که آن هم بدون شک شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر را می طلبد.
اما آیا می دانید که یکی از گونه های دارویی و پرفروش انواع عسل طبیعی تولید شده توسط تولیدکنندگان عسل در کشور، عسل آویشن بوده که خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را با خود به همراه داشته است؟

عسل آویشن و فواید درمانی آن

اگر نام گیاه آویشن را شنیده باشید، باید بدانید که به سبب طعم خوش این گیاه، از آن به عنوان ادویه ای خوارکی در صنعت آشپزی بهره برده شده که سبب آن وجود اسانس هایی معطر در گل های این گیاه روییده شده در اکثر مناطق معتدل ایران بوده است.
اما زنبورداران و تولیدکنندگان عسل، از شهد شیرین گیاه آویشن، عسل ناب آویشن را تولید نموده اند که دارای رنگی قرمز و ترکیباتی تشکیل دهنده از انواع ویتامین ها با طبعی گرم و خشک را دارا بوده است.
اما گفتنی است که مصرف عسل آویشن می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • عسل آویشن می تواند در تقویت اعصاب و حافظه بسیار زیاد موثر باشد.
  • در بهبود تنگی های نفس و درمان دردهای مفصلی مناسب بوده است.
  • ضدصرع و تشنج بوده و می تواند در درمان سرفه و گلودرد مفید باشد.
  • در درمان دردهای ناشی از دوران قاعدگی مفید بوده هست.
  • و از همه مهم تر اینکه یکی از انواع عسل های دارویی مفید برای بیماران دیابتی نام داشته است.

به نظر می رسد که امروزه در بازارهای فروش عسل، مصرف کنندگان جدی عسل و حتی برخی از خود بازاری های معتبر، دغدغه وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی را داشته اند که توسط افرادی سودجو و ناشناخته در بازار گسترش پیدا نموده است.
بهترین راهکاری که عرضه کنندگان معتبر عسل می توانند صورت دهند، بازاریابی های مناسب و افزایش نمایندگی های معتبر خود در سطح کشور می باشد تا درصد بیشتری از افراد از وجود محصولی ناب و درجه یک آگاهی داشته باشند و شاهد ارتقای سطح سلامت جامعه نیز می توانید باشید.