عسل گون گز چه خواص دارویی را دارا می باشد؟ چگونه می توان بهترین عسل گون را از سایت های اینترنتی معتبر با قیمتی مناسب تهیه نمود؟
عسل طبیعی، ترکیباتی بسیار ارزشمند همچون انواع مواد قندی ساده مانند گلوکز به میزان 31 درصد، ساکارز 5 درصد و فروکتوز نزدیک به 39 درصد، که از مهم ترین مواد موجود در عسل می باشند، انواع ویتامین ها، املاح معدنی و موادی آلی مانند آهن چیزی به میزان 7 درصد و کربوهیدارات ها 5 درصد، را دارا بوده است.
گفتنی است که عسل، ترکیبی محلول در آب اما غلیظ می باشد که میزان درصد آب موجود در عسل طبیعی، که این ماده غذایی را به سخت فاسدترین مواد غذایی شناخته شده تبدیل نموده، بستگی به میزان رطوبت محیط تولید آن داشته است.

عسل گون

یکی از انواع عسل هایی که در دسته انواع عسل های دارویی قرار داشته، عسل گون می باشد که امروزه تولیدکنندگان معتبری در استان هایی چون لرستان، همدان، کردستان و اردبیل داشته است.
گیاه گون که بیش از 200 گونه از آن در ایران روییده است، گیاهی علفی بوده که از شهد شیرین گل های این گیاه، عسل گون تولید گردیده که می تواند خواص درمانی مفیدی را دارا باشد.
شایان ذکر است عسل گون عمدتا دارای رنگ روشن و یا زرد رنگی بوده که موارد مصرفی گوناگونی را در صبحانه و یا میان وعده های غذایی داشته است و می تواند علاوه بر خواص عمومی انواع عسل ها، خواصی چون ضدسنگ کلیه، ضدپروستات و مفید برای بیماری های چشمی را دارا باشد.

عسل گون و بیماری کم خونی

گفتی است که مصرف عسل گون طبیعی و اصل به خصوص در صبحانه، می تواند علاوه انرژی بخش بودن، خاصیت بالای خونسازی را دارا باشد و به شدت به بیماران دارای کم خونی که شاید انواع داروهای شیمیایی را امتحان نموده اند، توصیه می گردد که عسل گون را در برنامه غذایی خود جای دهند.
با توجه به اینکه امروزه قطعا مشتریان هر محصولی اعم از عسل طبیعی، به دنبال تهیه عسلی مرغوب در سایت هایی معتبر بوده اند، به راه اندازی سایت هایی معتبر توسط تولیدکنندگان معتبر انواع عسل در کشور، راهکاری مهم برای تهیه آسان عسل توسط مصرف کنندگان آن بوده است.
عسل گون اصل و درجه یک را با قیمتی مناسب از فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانید خریداری کنید و برای کسب آگاهی بیشتر با کارشناسان در این حوزه ارتباط مستقیم داشته باشید.