آیا می دانید که عصاره تازه بره موم، چه قیمتی را در بازارهای خرید و فروش فرآورده های زنبورعسل داشته است؟ چگونه می توان آن را با ارزانترین قیمت تهیه نمود؟
بره موم ماده ای تیره رنگ و تولید شده از گرده، موم، صمغ و شیره درختان بوده که زنبورهای کارگر جهت پر نمودن درزهای موجود در کندوهای عمدتا چوبی و همچنین جهت ضدعفونی نمودن پاهای زنبورهای دائم در رفت و آمد، تولید نموده اند که خواص مصرفی فراوانی را برای انسان ها نیز داشته است.
با توجه به اینکه می توان در ترکیبات بره موم، انواع مواد معدنی و ویتامینی را پیدا نمود، گفتنی است که بره موم خواصی چون ضدباکتریایی، ضدانگل و آنتی اکسیدانی داشته که می تواند مفید برای صنایعی چون پزشکی نیز باشد.
بره موم که ماده ای بسیار سخت هضم شده، توسط زنبورداران به پودر تبدیل شده که عمدتا توسط حلال هایی می توانیم شاهد تولید انواع عصاره هایی از بره موم باشیم، که مواد موثره ی فعال تری داشته و می توانند بیشترین تأثیرگذاری را دارا باشند.
با توجه به این که کشور چین، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بره موم و ژل رویال در دنیا بود، عمدتا دیده شده که انواع بره موم چینی و حتی با کیفیت پایین و ناخالصی هایی همراه آن، عرضه شده که اصلا نمی تواند مورد رضایت مشتریان باشد.
حال آیا می دانید که انواع عصاره بره موم عرضه شده در بازار چه بوده و هر یک چه قیمتی را داشته اند؟ آیا از تولید انواع فرآوره های بره موم و خواص مصرفی آنها چیزی می دانید؟

عصاره بره موم

 انواع عصاره تازه بره موم

همانطور که متوجه شدید، عصاره بره موم از مواد موثره ی بیشتری نسبت به خود بره موم برخوردار بوده که در حال حاضر با استفاده از قرار دادن بره موم در حلال هایی، شاهد تولید انواع عصاره ی الکلی بره موم، عصاره آبی بره موم و عصاره روغنی بره موم هستیم که به بازار عرضه شده اند.
گفتنی است که امروزه از انواع عصاره روغنی بره موم که حلالی چون روغن بادام داشته، در تولید انواع فرآوره هایی چون کرم بره موم بهره برده اند که مصرف آن برای درمان مشکلات و التهابات پوستی، بسیار زیاد تأثیرگذار بوده است.
از دیگر فرآوره های بره موم، کپسول بره موم بوده که مصرف آن توانسته خواص مفید ضدسرطانی و درمان مشکلات گوارشی را برای انسان ها دارا باشد و نظرات مصرف کنندگان آن، گواهی از تأثیرگذاری فوق العاده ی این فرآوره ی مهم داشته است.
آنچه که مبرهن بوده، وجود برخی از انواع عصاره های کهنه و چینی بره موم در بازار می باشد که عمدتا با وجود افرادی واسطه، قیمت بالایی را هم به همراه داشته است.
حال باید بدانید که شما می توانید، از عرضه کنندگان معتبر انواع محصولات زنبورعسل، انواع عصاره تازه بره موم را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کنید.