فرآورده های ناب زنبورعسل، امروزه توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر، در بازارهای سراسر کشور، در بهترین کیفیت و قیمتی استثنایی، به فروش رسیده و خریدی تضمینی را برای مصرف کنندگان به دنبال دارد.
صنعت زنبورداری در کشور ما، در استان هایی چون لرستان، کردستان، همدان، مازندران، اردبیل و خوزستان، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و با شرایط اقلیمی و آب و هوایی که در اکثر استان ها وجود داشته، می توانیم شاهد تولیدات بهتر و بیشتر از فرآورده های ناب زنبورعسل نیز باشیم.

عسل طبیعی
یکی از مشهورترین، مقوی ترین و پرفروش ترین فرآورده ی زنبورعسل بوده که امروزه در میان تولیدکنندگان معتبر در کشور، استان لرستان توانسته مرغوبترین انواع گونه های عسل طبیعی را تولید و در این حوزه رتبه نخست را به خود اختصاص داده باشد.
همواره مصرف عسل طبیعی، می تواند خواص درمانی بسیار مفیدی را در درمان بسیاری از بیماری ها داشته باشد و بدون شک مصرف کنندگان همواره به دنبال خریداری خالص ترین نوع عسل طبیعی در بازارهای فروش عسل، بوده اند که این مهم دست یافتنی نیست، مگر با شناخت مراکز معتبر تولیدی و عرضه کنندگان آنها.
اما شایان ذکر است که امروزه در مراکز خرید و فروش انواع گونه های عسل طبیعی، دیگر فرآورده های ناب زنبورعسل هم عرضه شده که می توانند خواص درمانی بسیاری را برای انسان ها به دنبال داشته باشند تا با عرضه مرغوبترین آنها، شاهد ارتقای سطح سلامت افراد جامعه باشیم.
حال آیا می دانید که دیگر فرآورده های زنبورعسل چه بوده و مصرف آنها چه خواص درمانی را به همراه داشته است؟

فرآورده زنبورعسل

مصرف انواع محصولات زنبورعسل

همانطور که متوجه شدید، علاوه بر عسل طبیعی، صنعت زنبورداری دارا فرآورده های ناب دیگری بوده که امروزه در فروشگاه های محصولات زنبورعسل وجود داشته و به فروش رسیده است.
ژل رویال یکی از فرآورده های ارزشمند زنبورعسل بوده که مایعی سفید رنگ و تولید شده از غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده که مملو از ترکیباتی چون اسیدهای چرب ضروری و انواع مواد معدنی و ویتامین ها بوده که در درمان بیماری هایی چون نازایی و دیابت موثر بوده است.
ژل رویال به صورت پودر و یا همراه با عسل طبیعی به بازار عرضه شده است.
گرده گل هم از دیگر فرآورده های ناب زنبورعسل می باشد که نقش تغذیه ای مهم در کندو عسل داشته و امروزه به صورت پودر خالص به بازار عرضه شده است و مصرف آن می تواند خواص درمانی چون درمان سرطان پروستات را داشته باشد.
از دیگر فرآورده های ناب زنبورعسل، می توان به بره موم و حتی زهر زنبورعسل اشاره داشت که هر یک از آنها توانسته اند خواص درمانی بسیاری را برای انسان ها دارا باشند.
برای خرید انواع فرآورده های زنبورعسل با کیفیت خوب و البته قیمت مناسب، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.