بهترین نشانه های عسل طبیعی درمانی خوب که از ساکارز پایین برخوردار است در بخش های کوهستانی و جنگلی یافت می شود.      
هر جانوری با توانمندی هایی در بین عموم مردم شناخته شده یکی با قوه شامه دیگری با بینایی و زنبور نیز با تولید یک ماده دارویی به نام عسل که حاصل فعالیت چندین هزار زنبور کارگر بصورت کلونی هایی است که بدین منظور شکل می گیرد.
زمانی که این فرآیند بصورت طبیعی و غریزی که در زنبور نهادینه شده انجام پذیرد شاهد عسلی خالص و درمانی خواهیم بود که اثرات معجزه آسای آن با وجود میزان ساکارز بسیار اندک بر کسی پوشیده نیست.
بهترین ماده موثر در درمان بسیاری از بیماری هایی که اغلب را دچار نموده است.
از نشانه های جالب توجه می توان به نوع رنگ و حتی طعم و مزه ای اشاره نمود که برآیند و تلفیقی از گیاهان متعدد منطقه می باشد و هر چه درصد خلوص بالاتر، میزان و شدت این مهم ملموس تر خواهد بود.

شناخت انواع عسل طبیعی 

چاره اندیشی به جهت وجود تقلبات و بکار بستن آن می تواند آسودگی خاطر را از خرید انواع عسل از نوع طبیعی و خالص رقم بزند.
در وهله نخست داشتن شناخت و اطلاعات لازم من باب این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اما یک گام فراتر که پیش رویم وجود آنالیز که مشخصاتی است از میزان ساکارز و دیگر مواد تشکیل دهنده عسل، راه را برای انتخاب و خرید بازتر و مطمئن تر می نماید.

بهترین نشانه عسل طبیعی

خواص مفید عسل طبیعی خوب

خواص عسل طبیعی با توجه به محل گردآوری شهد توسط زنبور در بخش های مختلف، متفاوت شناخته شده که متاثر از وجود شرایط آب و هوایی و جغرافیایی منطقه است.
طبیعی بودن عسل حاکی از خوب بودن کیفیت آن یا به عبارتی مفید واقع شدن برای انسان می باشد که وی را در جستجوی آن به تکاپو انداخته است تا بصورت طبیعی خود را در برابر بسیاری از ضعف و ناتوانی های فیزیکی و امراض ایمن سازد.

بهترین نشانه عسل طبیعی

بهترین زمان مصرف عسل

معمولا همواره تاکید متخصصین امر، برای مصرف مواد پرانرژی و پرخاصیت ابتدای روز و قبل از شروع به فعالیت روزمره یا حداقل نیم تا یک ساعت قبل از انجام حرکات ورزشی به ویژه بدنسازی است.
اگر با این رویه که از منظر علم به اثبات رسیده اقدام شود بهترین زمان مصرف عسل که سرشار از انرژی، ویتامین ها، مواد معدنی و غیره می باشد مشخص می گردد.

بهترین نشانه عسل طبیعی