چه خواصی را برای مصرف عسل گون گز می دانید؟ چگونه می توان عسل گون طبیعی را تهیه نمود؟ کدام مراکز خرید در تهیه بهترین عسل طبیعی معتبر بوده اند؟
در حال حاضر در کشور غنی ایران از لحاظ وجود انواع گیاهان دارویی مفید و وجود استان هایی با دارا بودن شرایط اقلیمی مطلوب، پرورش زنبور و زنبورداری یکی از تجارت های ناب می تواند باشد که تولید یکی از بهترین فرآوردهای تولیدی از آن یعنی انواع عسل طبیعی را به همراه داشته است.
عمدتا تولیدکنندگان معتبر در کشور، در استان هایی چون لرستان، کردستان، همدان و اصفهان توانسته اند با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاه های تخصصی پیرامون تست مرغوبیت عسل، انواع عسل طبیعی و شناسنامه دار را تولید نموده و پاسخگوی نیاز بازارهای سراسر کشور بوده اند.
یکی از انواع عسل های تولیدی در اکثر استان های کشور، عسل گون بوده که در گروه انواع عسل های دارویی قرار گرفته و در دو نوع عسل گون گز و گون کتیرا وجود داشته است و باید بدانید که کتیرا یکی از فرآوردهای اصلی گیاه گون بوده است.
عسل گون، دارای رنگ روشن و سرشار از انواع مواد آلی و ترکیباتی مغذی بوده که می تواند خواص منحصربفرد درمانی را به همراه داشته باشد.
مصرف عسل گون در وعده های غذایی چون صبحانه، می تواند علاوه بر خواص عمومی انواع عسل ها، خاصیت بالای خونسازی را دارا باشد و یکی از بهترین عسل های تولیدی برای بیماران دارای کم خونی بوده است.
در حال حاضر تهیه بهترین عسل گون گز از مراکز خرید معتبر در استان های سراسر کشور امکان پذیر بوده و وجود سایت های معتبری در این حوزه نیز توانسته نیاز بازارهای سراسر کشور را به عسل گون طبیعی برطرف نماید.