امروزه با توجه به اینکه یکی از ناب ترین انواع عسل های تولیدی در کشور ما،
عسل لرستان بوده، اعطای نمایندگی های پخش این محصول در سراسر کشور با
شرایط ویژه امکان پذیر گردیده است.
آیا می دانید مصرف عسل چه خواصی را دارا بوده است؟ آیا شما از افرادی بوده اید که نمی توانید عسل اصل را از تقلبی تشخیص دهید؟ آیا می دانید یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور ما، عسل لرستان بوده است؟ آیا از شرایط اعطای نمایندگی فروش این محصول اطلاعی دارید؟
بدون شک می توان ادعا کرد که استان لرستان با توجه به طبیعت بسیار نابی که از انواع گیاهان و جنگل های طبیعی داشته است، عسلی اصل و ناب را به تمامی بازارهای کشور عرضه نموده و می توان گفت حائز رتبه نخست در این حوزه بوده است.
همانطور که می دانید مصرف عسل می توان خواص درمانی فوق العاده ای را برای تمامی سنین داشته باشد و شاید تنها مصرف کنندگانی که بابد احتیاط نمایند، بیماران دیابتی بوده اند. اما باید عسلی که تهیه می گردد، عسلی ناب و اصل بوده باشد که امروزه با توجه به وجود افراد سود جو، تهیه عسلی اصل و تشخیص آن از عسلی تقلبی دغدغه ی تمامی مصرف کنندگان این محصول بوده است.
امروزه فرصت ویژه برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در این حوزه به وجود آمده تا با هدف گسترش عسلی مرغوب و اصل در سراسر کشور، به این هدف نائل آیند. برای کسب آگاهی بیشتر می توانید با راه های ارتباطی داده شده در جربان این شرایط ویژه قرار بگیرید.