شرایط ویژه برای سراسر کشور به وجود آمده تا از فرصت ویژه اعطای نمایندگی
خالص ترین و مرغوبترین عسل تولیدی در کشور، با نام عسل اصل لرستان بهره مند
گردید.
عسل یک ماده ی شیرین و غلیظی بوده که از شهد شیرین گل ها و انواع گیاهان دارویی در مراتع و کوهستان ها توسط زنبورهای عسل و ذخیره نمودن این شهدها در کندوهای عسل، تولید گردیده است.
بدون شک نمی توان تأثیرات بی نظیر مصرف عسل را در سلامت انسان ها در جوامع گوناگون نادیده گرفت و همواره مصرف کنندگان عسل در پی تهیه عسلی کاملا طبیعی و اصل بوده اند، چرا که عسل طبیعی هم می تواند طعم خوبی داشته و هم خواص بیشتری را دارا باشد.
اما با توجه به اینکه، بازارهای فروش عسل از آن دسته بازارهایی بوده که افراد سودجو در آن دیده شده و انواع عسل های تقلبی و مصنوعی را که زنبورهای عسل در تولید آن نقشی نداشته را در این بازارها عرضه نموده اند، نیاز به وجود نمایندگی های معتبر پخش عسلی اصل و طبیعی بشدت احساس شده است.
بله باید گفت که با توجه به اهمیت مصرف عسل و البته نیاز به عسلی اصل و کاملا طبیعی، در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان عسل، همواره تولیدکنندگان عسل باید به فکر گسترش نمایندگی های پخش محصولات خود باشند.
خوشبختانه با توجه به اینکه استان لرستان، توانسته رتبه اول را در مرغوبیت عسل تولیدی در کشور دارا باشد، فرصت ویژه ای را برای اعطای نمایندگی های معتبر پخش انواع عسل اصل لرستان، به وجود آورده است.