آیا می دانید که قیمت هر کیلو انواع عسل طبیعی تولید شده در استان لرستان،
توانسته توازنی با کیفیت آن داشته و نرخ مناسبی را در بازار دارا باشد؟
عسل سرشار از انواع مواد آلی و مواد معدنی مانند آهن و کلسیم بوده و به سبب دارا بودن انواع مواد قندی ساده و طبیعی مانند ساکارز، گلوکز و فرکتوز به یکی از انرژی بخش ترین مواد غذایی تبدیل گردیده که البته نمی توان از نقش درمانی و دارویی آن نیز چشم پوشی نمود.
اما با توجه به اینکه همواره مصرف کنندگان عسل از قیمت بالای این محصول در برخی از بازارهای فروش گلایه داشته اند، آیا می دانید عسل لرستان نرخ مناسبی را در بازار عرضه عسل داشته است؟
استان لرستان که مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را دارا می باشد، دارای انواع عسل گیاهی و طبیعی مانند عسل گون، عسل شتیزه و عسل آویشن در مراکز معتبر تولیدی خود بوده، که هر یک از انواع این عسل ها، در بسته بندی های با وزن های گوناگون و قیمت های متفاوت و البته مناسب به فروش رسیده اند.
لازم به ذکر است که عسل گون با توجه به خاصیت درمانی زیادی که داشته که به عنوان مثال می توان به درمان بیماری کم خونی اشاره نمود، یکی از پرفروش ترین انواع عسل موجود در این استان بوده است.
برای آگاهی از لیست قیمت هر کیلو عسل  طبیعی، می توانید با کارشناسان این حوزه از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس باشید.