عسل درجه یک مرکبات با عطر و طعم ویژه شکوفه های بهاره، توسط مرکز پخش عسل ایران آماده فروش به تهرانی های عزیز می باشد. برای خرید خود می توانید با ما در تماس باشید.
عرضه عمده عسل فله در تهران یکی از روش های  فروش این محصول است. قیمت به عنوان سومین شاخصه اصلی دنیای تجارت شناخته شده است که بالطبع در مورد کالایی همچون عسل با ارزش ریالی بالا نیز دارای اهمیت دو چندان می باشد.  در واقع خریداران همیشه به دنبال تهیه عسلی با قیمت مناسب هستند تا بتوانند از فروش آن در بازار های مختلف سود مناسبی به دست آورند. حال شاید در نگاه اول منظور از قیمت را عرضه محصول با نرخ پایین تر تعریف کنید، اما در واقع این تعریف جامع و کاملی نمی تواند باشد. منظور از قیمت مناسب، متناسب بودن بهای پرداختی، با کیفیت محصول می باشد. حال سوال این است که چگونه می توان عسل مرکبات را با ارزان ترین قیمت به مشتریان داد؟
در مسیر خرید و فروش عسل، 3 مورد را باید کاملا جدی گرفت و برای دست یافتن به آن نباید از هیچ تلاشی فروگذاری نمود.
1.کنار زدن دست واسطه ها
2.بالا بردن حجم خرید از منابع اصلی تا خرید ارزان تری را داشته باشیم
3. همواره به دنبال مراکز فروش جدید باشیم تا در شرایطی که مراکز قبلی به هر دلیلی محصول خود را با قیمت بال تر ارائه دادند بتوان با مراکز جدید وارد مذاکره شویم.
چنانچه در شهر تهران مشغول به تجارت عسل هستید می توانید به روش اینترنتی و آنلاین با ما در ارتباط بوده و خرید خود را در حجم خرده و عمده خریداری نمایید.