واگذاری یا اعطای نمایندگی فروش محصولات این شرکت بدین ترتیب در سراسر ایران، جهت دسترسی آسان تر و مطمئن تر تمامی مشتریان به فراورده های طبیعی زنبور عسل، آغاز گردید.
یکی از مهمترین مسائلی که مشتریان ما در طول فعالیت شرکت بازرگانی آراد، از ما می پرسیدند وجود نمایندگی و یا عدم وجود آن در شهر محل زندگی شان و یا حداقل در استان مورد نظرشان بود.
همچنین با توجه به درخواست عده ای از هموطنان عزیز جهت دریافت نمایندگی فروش محصولات این شرکت در شهرهای خود، تصمیم اعطای عاملیت فروش محصولات در جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت، با در نظر گرفتن تمامی شرایط و ضوابط، گرفته شد.

بهترین عسل طبیعی

درخواست دریافت نمایندگی فروش عسل
تمامی علاقه مندان و فعالین در زمینه مواد غذایی و فراورده های زنبورعسل در شهرهای مختلف کشور، می توانند در صورت دارا بودن و احراز شرایطی که در فرم قرارداد قید گشته است، درخواست دریافت نمایندگی فروش خود را در شهر مورد نظرشان ثبت نمایند تا همکاران ما نیز اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی عسل

اخذ و گرفتن نمایندگی فروش محصولات عسل
یکی از مهم ترین شروطی که برای اخذ و گرفتن نماینگی فروش محصولات این شرکت لازم و ضروری بوده داشتن حسن سابقه کار در این حوزه در محل و شهر مورد نظر جهت فعالیت می باشد که شرکت نیز برای اثبات آن از ظرفیت های کشوری خود استفاده خواهد کرد.

خرید ژل رویال در تهران

 

قبول و پذیرش نمایندگی فروش عسل
پذیرش و قبول نمایندگی فروش در هر شهری از کشورمان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مساعد بودن شرایط کار و دیگر مسائل اقتصادی، اقدامات لازم جهت واگذاری آن انجام خواهد شد.

فرم قرارداد نمایندگی فروش عسل
در این فرم قرارداد، تمامی انتظارات شرکت از عاملیت یا نمایندگی فروش و همچنین تعهدات لازم طرفین قید گردیده که همکاران عزیز می توانند جهت دریافت و مطالعه کامل و دقیق آن، از طریق راههای زیر با ما در ارتباط باشند.