نمایندگی هایی که بصورت اینترنتی در حال عرضه عسل کوهستان هستند، می توانند با ارائه نوع مرغوب این محصول، به یکی از مراکز موفق در این عرصه تبدیل شوند.
زنبورعسل حشره ای اعجاب انگیز است که در طول عمر کوتاه مدت خود تمام تلاش خود را برای تولید عسل بکار می بندد. البته انسان تنها از عسل این حشره بهره نمی برد و از سایر فرآورده های زنبورعسل نیز استفاده می کند؛ اما چون عسل محصول عمده زنبورعسل است، تقریبا تمام مردم این حشره را فقط با عسل می شناسند.
از آنجا که بخش قابل توجهی از عسل های تولیدی در ایران از گیاهانی که در مناطق کوهستانی روییده اند بدست می آید، بنابراین بیشتر عسل های عرضه شده در نمایندگی های فروش این محصول عسل های طبیعی کوهستان هستند.
نمایندگی های اینترنتی عرضه انواع مختلف عسل، با گردآوری انواع مختلف عسل های کوهستان تولید یافته در مناطق کوهستانی در سراسر ایران، سعی می کنند تا با فراهم کردن شرایطی که در آن در وقت و انرژی خریدار بیشترین صرفه جویی به عمل آمده و خریدار موفق به تهیه محصول مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن شود، به این افراد کمک نمایند.
مجموعه ایران هانی به عنوان یکی مراکز فروش اینترنتی انواع عسل با فراهم آوردن بهترین شرایط خرید برای خریداران، از این افراد دعوت به همکاری می نماید.