از آنجا که عسل وحشی کوهی در مناطق خاصی و توسط عسل وحشی به تولید می رسد نحوه برداشت آن هم نسبت به عسل های پرورشی سخت تر خواهد بود.
همه می دانیم که خواب خوب و کافی برای داشتن یک روز پر انرژی چقدر لازم است. اما بسیاری از افراد بدلیل مشکلات فراوان از این خواب محروم هستند؛ این افراد می توانند با مصرف منظم عسل به عنوان یک آرام کننده بسیار موثر، خوابی راحت داشته باشند.
آیا شما هم جزو افرادی هستید که در مصرف عسل فقط عسل وحشی کوهی را ترجیح می دهید؟ پس از خواص بی نظیری که این ماده غذایی دارد و در هیچ ماده غذایی دیگری پیدا نمی شود آگاهی دارید.
عسل وحشی کوهی بدلیل اینکه توسط زنبورعسل وحشی به تولید می رسد و این زنبور هم کندوی خود را در جاهای خاصی درست می کند، نحوه برداشت خاص و مشکل تری دارد؛ چون در زمان برداشت این احتمال به شدت وجود دارد که شخص برداشت کننده مورد حمله این زنبور ها قرار بگیرد.
عسل وحشی کوهی هم بدلیل داشتن این قبیل سختی ها و هم اینکه بدلیل طبیعی بودن آن قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع عسل دارد. اما همانطور که یک ضرب المثل قدیمی هم می گوید هرکس که عسل بخواهد باید دستش را داخل کندو فرو کند؛ یعنی هر کس چیزی را بخواهد، باید بهایش را پرداخت کند.
مجموعه ایران هانی آماده خدمت رسانی به خریدارانی است که قصد خرید این محصول را با بالاترین کیفیت دارند.