آیا می دانید که موم عسل طبیعی چگونه می تواند به درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای افراد، کمک شایانی نماید؟ قیمت موم عسل در بازار چه نرخی داشته است؟
حتما همه شما می دانید که زنبورعسل برای تولید عسل طبیعی، به موم نیاز داشته و وجود موم در کندو عسل از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. همچینن این نکته مهم بوده که علاوه بر صنعت زنبورداری، امروزه از موم عسل طبیعی در صنایع گوناگونی نیز بهره برده اند.
در واقع موم زنبورعسل از خواص فیزیکی خاصی برخورار بوده که به سبب مقاومت بالای آن در برابر حرارت، رطوبت و فشارهای مکانیکی و شکل پذیری آسان، صنایعی چون قالبسازی، چاپ، شمع سازی، غذایی و دارویی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، از این ماده ارزشمند بهره برداری فراوانی نموده اند.
اما جدا از موارد کاربر موم عسل طبیعی در صنایع گوناگون، آیا می دانید که امروزه موم عسل توانسته نقش درمانی مفیدی را در درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای انسان ها  داشته باشد؟

موم عسل

موم عسل و رشد مو

امروزه ریزش مو یکی از موارد نگران کننده میان گروه های سنی گوناگون بوده که بر اثر عوامل گوناگونی چون وراثت، آلودگی هوا، استفاده نامناسب از اتو مو و سشوار و دیگر عوامل، در افراد ظاهر شده است و شاید بسیاری از این افراد به دنبال روش های گوناگون گیاهی برای درمان ریزش موهای خود بوده اند.
آزمایشات گوناگون نشان داده که موم عسل طبیعی به سبب دارا بودن ماده ای صمغی مانند که زنبورهای عسل از آن برای اتصال سوراخ های کندو استفاده می کنند، اثرات مفید ضدالتهابی را برای پوست سر داشته و می تواند منجر به رشد مجدد موها گردد.
گفتنی است که یکی از عوامل ریزش مو و عدم رویش مجدد مو، وجود سلول های التهابی در پوست سر بوده که موم عسل طبیعی با کاهش این التهابات در پوست سر، اثرات مثبتی را در درمان ریزش مو دارا می باشد.
امروزه توسط مراکز فروش معتبر در سراسر کشور، انواع موم خالص و گیاهی زنبورعسل، با قیمت مناسبی هم به فروش رسیده و در این حوزه شما می توانید با مشاورین باتجربه ارتباط مستقیم داشته باشید.