آیا می دانید که شما می توانید با قیمت بسیار مناسب هم، بهترین و باکیفیت ترین ژل گیاهی رویال را خریداری نمایید؟ آیا از خواص درمانی ژل رویال و طریقه ی مصرف آن چیزی شنیده اید؟
همه شما شاید تا وقتی که نام زنبورعسل می آید، تنها به یاد عسل طبیعی میفتید و فکر می کنید که تنها فرآورده ی زنبورعسل، عسل طبیعی بوده است.
باید بدانید که درست است عسل طبیعی یکی از بهترین و بی نظیرترین فرآورده زنبورعسل بوده، اما از دیگر فرآورده های ناب و طبیعی آن، می توان به ژل گیاهی رویال اشاره داشت که امروزه علاوه بر اهمیت بالایش در کندو عسل، نقش درمانی فزاینده ای را برای انسان ها داشته است.
در ابتدا باید گفت که ژل رویال ماده ای تولید شده توسط زنبورهای کارگر در کندو عسل بوده که با توجه به خواص و مواد تشکیل دهنده ای که داشته، نقش بسزای تغذیه ای برای زنبورهای نوزاد و به خصوص زنبور ملکه در داخل کندو داشته است.
شایان ذکر است که یکی از دلایل اصلی طول عمر و حتی بارور شدن زنبور ملکه، تغذیه آن از ژل گیاهی رویال تا پایان عمر بوده است.
جالب است بدانید که محققان با انجام آزمایشاتی بر روی این ماده ی سفید رنگ و ژلاتینی، به نتایج جالی دست یافته و خواص منحصربفردی را برای آن ذکر نموده اند.

ژل رویال باکیفیت

ترکیبات ژل رویال طبیعی

ژل رویال که در ابتدا مایع بوده و پس از جمع آوری به صورت پودر و یا ژل رویال همراه با عسل طبیعی در بازار عرضه شده، دارای ترکیبات ذبل بوده است:
آب، کلاژن، استیل کولین، اسیدهای آمینه چرب ضروری، انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، روی، فسفر، انواع ویتامین های گروه های A ،B ،C و E، ماده ای ضدسرطانی به نام HAD10.
لازم به ذکر است که با توجه به ترکیباتی که از ژل رویال بدست آمده امروزه از آن در موارد مصرفی گوناگونی در پزشکی و حتی صنعت ساخت لوازم آرایشی شده است و شاید مهم ترین خاصیت آن در درمان نازایی و ناباروری بوده است.
بله مصرف ژل رویال که امروزه بیشتر به صورت مخلوط با عسل طبیعی در بازار موجود بوده، به سبب دارا بودن ماده ای به نام آرژین که از اسیدهای آمینه ی موجود در این ماده بوده، سبب درمان نازایی و ناباروری در زنان و مردان شده است.
شما مشتریان عزیز می توانید از فروشگاه های معتبر پخش و عرضه انواع محصولات زنبورعسل، ژل رویال باکیفیت و طبیعی را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.