آیا می دانید که پودر گرده گل چه طریقه ی مصرفی را داشته است؟ چگونه می توان از قیمت پودر گرده گل در بازار آگاهی پیدا کرد و خالص ترین نوع آن خریداری نمود؟
به جرئت می توان ادعا داشت که یکی از ارزشمندترین و پرخاصیت ترین ماده ی موجود در طبیعت، گرده گل نام داشته که بر روی پرچم گل های گیاهان معطر دارویی وجود دارد و به نوعی جمع آوری آنها، کاری دشوار بوده که صنعت زنبورداری در این راستا، بار دیگر ارزشمندی خود را اثبات نموده است.
بله باید گفت که گرده گل، ماده ای با ترکیباتی فراوان چون انواع مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین و اسیدهای آمینه، از جمله فرآورده های زنبورعسل بوده که با عمل گرده افشانی زنبورها، از روی گل های گیاهان جمع آوری شده و به داخل کندو آورده گردیده است.
در واقع گرده گل، یکی دیگر از منابع تغذیه زنبورهای لارو و نوزاد بوده که اگر این ماده توسط زنبورهای کارگر وارد کندو نگردد، نمی توان رشد و نمو زنبورهای نوزاد را شاهد بود.
گرده گل در پاهای عقب کیسه ای مانند زنبورهای کارگر جمع آوری شده و هنگامی که قصد ورود به کندو عسل را داشته اند، توسط تله گرده گیرهایی جمع آوری می گردند و امروزه با توجه به خواص بدست آمده از آن، می توان آن را یک ماده ی مفید برای درمان بسیاری از بیماری ها نیز دانست.
حال آیا می دانید که گرده گل به چه صورت و در کدام مراکز فروش به عرضه رسیده و چه قیمتی را داشته است؟ خواص مصرف گرده گل برای افراد چیست؟

پودر گرده گل

خواص مصرف گرده گل

بله همانطور که متوجه شدید، گرده گل توسط زنبورداران جمع آوری شده و بلافاصله بعد از جمع آوری اقدام به خشک نمودن این ماده می گردد تا ترکیبات مفید خود را از دست ندهد و امروزه در بازارهای معتبر خرید و فروش محصولات زنبورعسل، شاهد عرضه پودر گرده گل هستیم که قیمت هایی متفاوت در وزن هایی متفاوت داشته است.
گفته می شود که یکی از بهترین طریقه های مصرف گرده گل، مخلوط نمودن پودر آن همراه با عسل طبیعی بوده که می تواند خواص منحصربفرد درمانی را دارا باشد:

  • مصرف گرده گل به سبب دارا بودن انواع پروتئین ها، می تواند یک مکمل غذایی برای ورزشکاران حرفه ای باشد.
  • گرده گل می تواند به درمان کم خونی و از آن مهم تر سبب بهبودی علائم مربوط به دیابت در افراد گردد.
  • یکی از خواص مهم مصرف گرده گل، درمان سرطان پروستات در میان مردان مسن بوده است.

برای تهیه پودر گرده گل با کیفیت عالی و البته قیمت مناسب، و آگاهی از لیست قیمت ها، می توانید با نمایندگان مراکز فروش معتبر انواع محصولات زنبورعسل، ارتباط به صورت تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.