آیا می دانید که مراکز معتبر فروش پودر ژل رویال کدام مراکز بوده اند و این محصول را با چه قیمتی عرضه داشته اند؟ مصرف پودر ژل رویال چه خواص دارویی داشته است؟
همواره فرآورده های بسیار ناب و پرخاصیتی از صنعت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل بدست آمده که اگر به فروشگاه های فروش محصولات زنبورعسل رفته باشید، حتما نام ژل گیاهی رویال را شنیده و شاید از خواص منحصربفرد درمانی و دارویی آن چیزی ندانید.
باید گفت که ژل رویال، یک ماده ی ژلاتینی، سفید رنگ و تولید شده توسط غدد مغزی زنبورهای کارگر بوده که ترکیباتی سرشار از انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه، کلاژن و آب داشته است و امروزه در صنعت پزشکی و آرایشی و بهداشتی از این ماده ارزشمند، بهره برده اند.
در فروشگاه های محصولات زنبورعسل، ژل رویال به صورت پودر خالص و یا پودر ژل رویال همراه با عسل طبیعی، توزیع گردیده که پیشنهاد می گردد مراکز فروشگاهی معتبر را در زمینه خرید این ماده ی ارزشمند، انتخاب کنید و در شناخت تولیدکنندگان معتبر محصولات زنبورعسل در کشور، تلاش نمایید.
حال آیا می دانید که ژل رویال اولا چه نقشی را در کندو عسل برای زنبورها داشته است؟ ثانیا اینکه مصرف ژل رویال برای انسان ها می تواند چه خواصی را دارا باشد؟

پودر ژل رویال

خواص ژل رویال

اگر بخواهیم از خواص ژل رویال مواردی را ذکر کنیم، باید این خواص را به دو دسته تقسیم بندی کنیم. دسته اول خواص ژل رویال برای کندو عسل و خواص ژل رویال برای انسانها.
باید گفت که در واقع زنبورهای کارگر با تولید ژل رویال، نقش عمده ای را در تغذیه ی چند روز اول لاروها و تا پایان عمر زنبورهای ملکه را داشته اند و این اهمیت، به واسطه ترکیبات ارزشمندی بوده که در ژل رویال وجود داشته و جالب است بدانید که قدرت بارور شدن زنبور ملکه، یکی از اثرات تغذیه از ژل رویال بوده است.
حال با توجه به ترکیباتی که از ژل رویال بدست آمده، امروزه در صنعت پزشکی از این ماده ارزشمند خواصی مفید بدست آمده که می تواند به نوبه ی خود مهم باشد.
گفتنی است که بهترین طریقه مصرف ژل رویال برای آنکه بهتر جذب خون گردد، به صورت زیر زبانی بوده و مصرف آن می تواند خواص درمانی ذیل را داشته باشد:

  • آزمایشات گوناگون نشان داده که مصرف ژل رویال به واسطه دارا بودن ماده ای به نام استیل کولین در ترکیباتش، می تواند سبب تقویت سیستم اعصاب و پیشگیری از بیماری آلزایمر گردد.
  • مصرف ژل رویال به سبب دارا بودن اسیدهای چرب ضروری، ماده ای تأثیرگذار در درمان نازایی و ناباروری در زوجهای جوان امروزی بوده که از مشکلات شایع میان خانواده ها می باشد.
  • وجود ماده ای به نام کلاژن در ژل رویال که سبب ژلاتینی بودن این ماده می باشد، توانسته این ماده را یکی از مواد ارزشمند در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دهد که خواصی چون ضدپیری زودرس پوست و درمان مشکلات پوستی را داشته است.

امروزه مراکز فروش معتبر انواع محصولات و فرآورده های ناب زنبورعسل در سراسر کشور، آمادگی عرضه پودر ژل رویال عالی با قیمت بسیار مناسب را به شما داشته اند.