قیمت فروش کپسول بره موم عسل باعث شده تا تمامی مشتریان نسبت به خرید عمده این کالا حساسیت نشان دهند.
مصرف روزانه و همیشگی انواع بره موم عسل برخی از شرکت های تولید دارو را بر آن داشت تا با فرآوری بهترین نمونه های بره موم عسل در بازار ایران به تولید مرغوب ترین نمونه کپسول بره موم عسل دست زده و مشتریان را برای مصرف راحت تر نمایند. به همین منظور قیمت خرید و فروش انواع کپسول بره موم عسل در بازار مواد دارویی طبیعی عدد بسیار خاصی بوده و به صورت روزانه میزان بسیاری از این کالا در اختیار مشتریان خواهد بود.

خرید کپسول بره موم

خرید اینترنتی بره موم

بره موم یکی از محصولات جانبی کندوی عسل است. بره موم ماده ای است خمیری و چسبناک با بویی مطبوع که خواص دارویی فراوانی دارد. بره موم به چسب زنبور عسل نیز معروف است. بره موم در بازار به دو دسته بره موم خام و بره موم فرآوری شده معروف است. بره موم خام برای سیستم گوارشی قابل جذب نیست و دارای ناخالصی است. اما بره موم فرآوری شده کاملا خالص است و برای دستگاه گوارشی قابل جذب است.

بره موم در بازار در رنگ های سیاه و قهوه ای و سبز موجود است. بره موم سبز رنگ مرغوب ترین نوع بره موم بازار در حال حاضر است. رنگ بره موم تا حدودی به رنگ ترکیبات تشکیل دهنده ی آن بستگی دارد. بره موم تشکیل شده از صمغ گیاهی، گرده گل و موم عسل است. رنگ بره موم تا حد زیادی به رنگ صمغ تشکیل دهنده آن بستگی دارد. بره موم حالتی خمیری در دمای بالا و حالتی محکم و شکننده در دمای پایین دارد. دلیل این انعطاف پذیری بره موم وجود موم عسل در آن است.

بره موم در کندوی عسل به عنوان ماده ضد عفونی کننده ی محیط درونی کندو استفاده میشود. بره موم همچنین به عنوان سیمانی برای بستن درز ها و شکاف های دیواره کندو استفاده میشود. زنبور های عسل دارای یک غریزه هستند ککه در زمان مواجه شدن با شکاف یا درزی غیر عادی آن را از بره موم پر میکنند.برای برداشت بره موم از وسیله ای به نام تله بره موم استفاده میشود. تله بره موم تخته ای پر از شکاف است که زنبوردار آن را درون کندو قرار میدهد. زمانی که تله بره موم از بره موم کاملا پر شد، زنبور دار آن را خارج کرده و بره موم را از روی آن برداشت میکند.

فروش بره موم خام

خواص دارویی بره موم

بره موم برای درمان عفونت های مجاری ادراری مفید است. این ماده ضد میکروب و ضد تومور است و باعث بهبود سیستم ایمنی بدن میشود. بره موم برای پوست و رحم مفید است.بره موم روده را تقویت میکند و باعث درمان کولیت روده میشود. بره موم برای درمان آب مروارید مفید است. بره موم سرماخوردگی و برونشیت را درمان میکند.  بره موم آلرژی را درمان میکند. مصرف بره موم تورم و التهاب گلو را درمان میکند. بره موم بیماری های ریوی را درمان میکند و باعث برطرف شدن ویروس های معده میشود. بره موم زخم معده و سینه پهلو را درمان میکند. کنترل سرطان یکی دیگر از خواص بره موم طبیعی است. بره موم باعث بهبود عفونت مجاری  تناسلی میشود.

مرکز عسل هفت عرضه کننده انواع محصولات زنبور عسل از جمله بره موم است. برای سفارش و اطلاع از قیمت با مدیر فروش در تماس باشید.