ژل رویال ماده ای خوراکی است که به دلیل خواص مختلفی که دارد به عنوان دارو نیز از آن استفاده می شود. ژل رویال به وسیله زنبور عسل تولید می شود. ژل رویال در نمونه های طبیعی و مصنوعی در بازار موجود است. در ژل رویال مقدار زیادی پروتین وجود دارد. این مقدار پروتین موجود در ژل رویال به رشد سلول ها و تکثیر آنها کمک می کند. ژل رویال طبیعی را می توانید از کندوی زنبور عسل تهیه کنید. زنبور های کارگر معمولا از عسل به عنوان غذا استفاده می کنند. این در حالی است که ژل رویال به عنوان تغدیه ای مناسب برای ملکه زنبور ها تولید می شود. به همین دلیل به ژل رویال،ژل سلطنتی نیز گفته می شود. ژل رویال همانند عسل کار بردهای فراوانی دارد. به عنوان نمونه این ژل هم مصرف خوراکی دارد و هم به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. ژل رویال دارای خواص درمانی فراوانی است و در پیشگیری از سرطان ها موثر است. قیمت رویال ژلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری به شما می دهیم.

بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت شیره رویال جقدر است؟ و…. این ها سوالاتی است که به زودی پاسخ آنها را به شما می دهیم. برای پاسخ این سوال ها این مطلب را تا آخر بخوانید.

قیمت رویال ژلی | فروش این محصول زیر قیمت بازار در کشور

فروش رویال ژلی زیر قیمت بازار در کشور

فروش رویال ژلی زیر قیمت بازار در کشورفروش رویال ژلی زیر قیمت بازار در کشور محدود به مراکز خاصی است. شما برای خرید رویال ژلی ارزان  بهتر است به نمایندگی های فروش معتبر مراجعه کنید. این نمایندگی ها با ارائه محصولات خود با قیمت ارزان خریداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده اند. تولید کنندگان رویال ژلی محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت ارزان در اختیار خریدارن قرار می دهد. خرید از این نمایندگی ها بسیار مقرون به صرفه است. البته لازم به ذکر است که قیمت رویال ژلی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

عمده فروشی رویال ژلی معمولا انواع ژل رویال را به خریداران عرضه می کند. این نمایندگی ها محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به خریداران عرضه می کنند. هنگام خرید به معتبر بودن مرکز خرید توجه داشته باشید. برخی از مراکز ژل رویال مصنوعی را به عنوان ژل رویال طبیعی به خریدارن عرضه می کنند.  برای خرید ژل رویال اصل باید کمی بیشتر هزینه کنید. البته ژل رویال اصل را نیز می توان به قیمت مناسب در بازار تهیه کرد.

قیمت ژل رویال در سال ۹۷ افزایش چشم گیری داشته است.  قیمت ژل رویال در مشهد نسبت به سایر کلان شهر ها مناسب تر است. 

خرید بهترین مارک ژل رویال

خرید بهترین مارک ژل رویال شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید ژل رویال فعالیت می کنند. شرکت عسل رویال، ارائه کننده بهترین رویال ژلی است. برای خرید بهترین مارک ژل رویال بهتر است به شرکت های معتبر مراجعه کنید. این شرکت ها با سال ها فعالیت در زمینه تولید ژل رویال توانسته اند بهترین نمونه ژل رویال را تولید کنند. علاوه بر اینکه ژل رویال تولیدی این برند ها از مرغوبیت خوبی برخورداند دارای قیمت مناسبی نیز هستند. این شرکت اولین نمونه ژل رویال طبیعی را به بازار عرضه کرده است. تشخیص ژل رویال اصل بسیار سخت است. بسیاری از شرکت ها ژل رویال هایی که تولید می کنند مرغوب نیست به همین دلیل بهتر است از برندهای معتبر خریداری کنید. این برند ها با هدف جلب رضایت مشتریان محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. به همین دلیل محصولاتشان کیفیت بالایی دارد. هر ساله مقدار زیادی از محصولات این شرکت ها به کشور های دیگر صادر می شود.

فروش کیلویی ژل رویال در کشور

فروش کیلویی ژل رویال در کشورفروش ژل رویال در بسته بندی هایی با اندازه های مختلف انجام می شود. فروش کیلویی ژل رویال در کشور به صورت گسترده انجام می شود. قیمت هر کیلو ژل رویال بستگی به کیفیت آن دارد. ژل رویال معمولا در بسته بندی های گرمی و کیلویی به بازار عرضه شده است.
خریداران می توانند با توجه به مصرفی که دارند این محصولات را سفارش دهند. خرید کیلویی ژل رویال  در مراکز فروش ژل رویال در تهران و سایر شهر ها امکان پذیر است. از آنجایی که این ماده خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی است مصرف آن نسبت به گذشته افرایش یافته است.
به همین دلیل تولید کنندگان این ماده خوراکی را در بسته بندی های کیلویی به بازار عرضه می کنند. خریداران از فروش کیلویی ژل رویال استقبال کرده اند. برای خرید ژل رویال کیلویی به قیمت ارزان بهتر است به نمایندگی های فروش مراجعه کنید. لیست قیمت ژل رویال بر اساس اندازه و وزن آن در سایت های فروش آنلاین موجود است. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها از قیمت این محصولات مطلع شوید.

حراجی ژل رویال در ایران

حراجی ژل رویال در ایرانشرکت های تولید کننده ژل رویال در طول سال نمایشگاه هایی برگزار می کنند و محصولات خود را در آن نمایشگاه به حراج می گذارند. حراجی ژل رویال در ایران، در شهر های مختلفی برگزار می شود. این نمایشگاه ها هر ساله میزبان بسیار ی از خریداران داخلی و خارجی هستند. تولید کنندگان در این حراجی ها تخفیف های ویژه ای را به خریداران خود ارائه می دهند. شما می توانید ارزان ترین رویال ژلی را در این نمایشگاه ها تهیه کنید. این نمایشگاه ها بیشتر برای معرفی محصولات به خربداران برگزار می شود. هر ساله مقدار زیادی محصولات این نمایشگاه ها به بازار جهانی عرضه می شود. شرکت های خصوصی بسیاری در زمینه صادرات این محصولات فعالیت می کنند. در این نمایشگاه ها آموزش تولید ژل رویال نیز به صورت کلی به نمایش گذاشته می شود. در این حراجی ها انواع ژل رویال طبیعی و مصنوعی وجود دارد. مشاورینی نیز در این مراکز وجود دارد که شما را برای انتخاب محصول بهتر راهنمایی می کنند.

فروش رویال ژلی به مناسب ترین قیمت ها

فروش رویال ژلی به مناسب ترین قیمت هاقیمت رویال ژلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوسانات ارز باعث شده است که قیمت رویال ژلی متغییر باشد. شرکت عسل رویال با فروش رویال ژلی به مناسب ترین قیمت ها این امکان را فراهم کرده است که عموم مردم بتوانند این ماده ی مغذی را در برنامه غذایی خود قرار دهند. متاسفانه برخی واسطه با افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش سود خود هستند. این شرکت با عرضه مستقیم محصولات خود توانسته است واسطه ها را حذف کند و در کنترل قیمت ها نقش به سزایی داشته باشد. این محصولات را می توانید از مراکز و نمایندگی های فروش شرکت در نزدیکترین مکان به شهر خود تهیه کنید. پخش رویال ژلی توسط این شرکت به صورت گسترده انجام شده است، به طوری که این محصول به راحتی در دسترس خریدارن قرار دارد. وقتی یک محصول در بازار زیاد باشد در کاهش قیمت آن تاثیر دارد.

بهترین زمان برای مصرف رویال ژلی

بهترین زمان برای مصرف رویال ژلی همانطور که قبلا گفته شد رویال ژلی با توجه به موارد مصرف متفاوت است. دوز مصرفی آن نیز متفاوت است. اما به طور کلی توصیه ای که درباره مصرف ژل رویال شده این است که روزانه یک تا سه گرم ژل رویال را بر روی زبان قرار  دهید. بهتر است هنگام مصرف ژل رویال ناشتا باشید. البته اگر قصد دارید از ژل رویال برای موارد درمانی استفاده کنید بهتر از با پزشک طب سنتی مشورت کنید. هنگام مصرف ژل رویال باید مقدار ژل رویال را به همان مقدار عسل ترکیب کرده و بعد استفاده کنید. البته ژل رویال را می توانید قبل از خواب نیز مصرف کنید زیرا به درمان بی خوابی کمک می کند.

بهترین زمان برای مصرف رویال ژلی 10 الی 15 دقیقه قبل از خوردن صبحانه است. در این هنگام مواد موجود در ژل رویال بیشتر جذب می شوند. بهتر است ژل رویال را در دوره های 30 یا 90 روزه استفاده کنید. بعد از این مدت مصرف ژل را قطع کنید و بعد از 30 روز دوباره به مصرف آن ادامه دهید. در برخی موارد باید زمان استراحت بین دو دوره را باید بیشتر کنید.

چه افرادی می توانند از ژل رویال استفاده کنند؟

چه افرادی می توانند از ژل رویال استفاده کنند؟سوالی که ذهن بیشتر افراد را به خود مشغول کرده است این است که چه افرادی می توانند ژل رویال استفاده کنند؟ در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم. تا کنون هیچ گونه ماده مضر و حساسیت زایی در ژل رویال دیده نشده است و اکثر افراد می توانند از این ماده مغذی استفاده کنند. از آنجایی که ژل رویال برای ناباروری نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیاری از افراد که با این مشکل مواجه هستند از آن استقبال کرده اند.  ژل رویال باعث اافزایش باروری در زنان و مردان می شود.
همین طور خانم های باردار می توانند از ژل رویال استفاده کنند تا مانع از سقط جنین شوند. البته بهتر است تحت نظر پزشک ژل رویال را مصرف کنیم. زیرا در برخی موارد ممکن است فرد به ژل رویال حساسیت نشان دهد.  ژل رویال برای درمان بیماری های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که دارای بیماری قلبی هستند می توانند از این ژل استفاده کنند. این ژل برای درمان سرما خوردگی، پوکی استخوان و … نیز مصرف می شود. ژل رویال مانع تصلب شرایین می شود.

تولید ژل رویال در بسته بندی های متنوع

تولید ژل رویال در بسته بندی های متنوعشرکت های تولید کننده ژل رویال با استفاده از دستگاه های روز دنیا اقدام به بسته بندی محصولات خود کرده اند. این شرکت ها بسته بندی هایی در سایز و اندازه های متفاوت دارند. بهتر است ژل رویال را در ظروف تیره بسته بندی کنید تا مانع ورود نور و رطوبت به آن شوید. بسته بندی محصولات در چنین شرایطی باعث می شود ماندگاری محصول افزایش یابد. برخی از تولید کنندگان محصولات خود را به صورت فریز شده به بازار عرضه می کنند.
در چنین شرایطی ژل رویال را  می توان دو الی سه سال نگهداری کرد. روی بسته بندی ژل رویال معمولا در باره ی نوع مصرف و شرایط نگهداری ژل توضیحاتی وجود دارد. هنگام خرید به توضیحات روی بسته بندی توجه کنید. بسته بندی ژل رویال به صورت مختلفی است. برخی از آن ها در ظروف پلاستیکی و شیشه ای بسته بندی می شوند که بسیار گران قیمت است. برخی نیز در بسته بندی های آلومینیومی به بازار عرضه می شود. تولید ژل رویال در بسته بندی های متنوع با طراحی های زیبا سبب فروش بیشتر محصولات می شود. برخی شرکت ها این محصول را به شکل قرص تولید کرده اند و به بازار عرضه می کنند. مصرف ژل رویال به صورت قرص بسیار آسان است و در بین خریداران محبوب است.

لیست شرکت های پخش کننده رویال ژلی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده رویال ژلی در کشورلیست شرکت تها پخش کننده رویال ژلی در کشور در اداره بازرگانی موجود است. این شرکت ها وظیفه توزیع و پخش این محصولات را در بازار بر عهده دارند. برای شناسایی شرکت ها معتبر توزیع رویال ژلی بهتر است به اداره بازرگانی مراجعه کنید. برخی از این شرکت ها محصولات را به کشور های دیگر صادر می کنند. البته لازم به ذکر است که نمونه های وارداتی رویال ژلی نیز توسط این شرکت ها توزیع می شود.

کارخانجات فرآوی رویال ژلی

کارخانجات فرآوی رویال ژلیبرخی از کارخانه ها از روش هایی استفاده می کنند تا ارزش غذایی رویال ژلی را بیشتر کنند. این کارخانجات فرآوری رویال ژلی، این ژل ها را تولید و در بسته بندی های مختلف فرآوری کرده و به بازار عرضه می کند. محصولات تولید شده در این کارخانه ها کاملا ارگانیک است و هیچ گونه ماده شیمیایی به این محصولات اضافه نمی شود. بسیاری از خریداران به دنبال محصولات ارگانیک هستند.

عرضه بدون واسطه و ارزان رویال ژلی در کشور

عرضه بدون واسطه و ارزان رویال ژلی در کشورهمانطور که قبلا ذکر شد عرضه بدون واسطه و ارزان رویال ژلی در کشور با استقبال مصرف کنندگان روبه رو شده است. این محصولات مستقیما از شرکت های تولید کننده به دست  مصرف کننده می رسد. شرکت ها ی تولیدی در اکثر شهر ها دارای شعبی هستند و محصولات را بدون واسطه به خریداران عرضه می کنند.

مزیت های استفاده از رویال ژلی

مزیت های استفاده از رویال ژلیژل رویال دارای مزیت های فراوانی است . این ژل در زیباسازی و جوانسازی پوست نقش به سزایی دارد و باعث جوان ماندن ظاهر افراد می شود . در ادامه این مطلب برخی از مزیت های استفاده از ژل رویال را ذکر می کنیم: 

  •  سیستم ایمنی را تقویت کرده و واکنش های حساسیتی را خنثی می کند
  •  خواص ژل رویال برای بیماران آلزایمری
  •  حاوی پروبیوتیک های مفید است
  • عوارض و مشکلات یائسگی و پس از یائسگی را تسکین می بخشد
  • درجه کُلاژِن را برای پوست بهتر کاهش می دهد
  • خواص ژل رویال برای پوکی استخوان
  •  خواص ژل رویال در درمان زخم ها
  •  ناباروری مردان را بهبود میبخشد
  •  خواص ژل رویال برای دیابت
  • به کاهش ناراحتی های ناشی از موکوزیت (التهاب غشاء مخاطی) کمک می کند
  • کاهش اثرات جانبی شیمی درمانی
  • بهبود سلامت روان
  • افزایش سلول های قرمز خون
  • کاهش کلسترول خون
  • محافظت از مغز
  • افزایش طول عمر
  • و…

این ها تنها بخشی از مزیت های استفاده از رویال ژلی است که در اینجا عنوان شد.