این محصول دارویی ترشحی است شیر مانند از زنبورهای عسل کارگر که به رشد و پرورش زنبور ملکه کمک فراوانی می‌کند. نام دیگر این محصول شاه انگبین است. رویال ژل کاربرد زیادی در درمان بسیاری از بیماری ها دارد. برای مصرف این ژل، شکل‌های مختلفی وجود دارد، ولی هرگز نباید به آن حرارت بدهید، زیرا خواص سودمندش برای انسان از دست می‌رود. این ماده بسیار مقوی و محدود و با قیمت بالا در بازار عرضه می شود. در ایران پرورش زنبور عسل به صورت فعال در اغلب شهرهای کشور وجود، دارد. به ویژه استان های آذربایجان غربی و شرقی، استان اصفهان و مازندران و در سطح کم رنگ تر در بسیاری از استان های کشور وجود دارد. بنابراین در اکثر نقاط کشور مراکز فروش و ارائه ژل رویال، و دیگر فراورده های عسل، فعال می باشند. که به صورت حضوری و یا مجازی از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش محصولات خود به شکل عمده و جزء می کنند. مراکز و فروشگاه های بسیاری در سرتاسر ایران به صورت های مختلف این نوع از ژل را به فروش می رسانند، که یکی از این مراکز معتبر فروشگاه های استان آذربایجان شرقی است که ژل رویال را به صورت قرص و کپسول و ژل رویال گرمی در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت خرید این محصول از طریق سفارش از داروخانه های اینترنتی که مورد تایید وزارت بهداشت می باشند و یا از طریق عرضه مستقیم در داروخانه های اعلام شده در لیست مراکز فروش معتبر اقدام فرمایید.
رویال ژل | خرید و فروش آن در کشور

خرید و فروش ژل رویال در کشور

خرید و فروش ژل رویال در کشور

در سطح کشور مراکز مختلفی هم به صورت سنتی و هم به صورت اینترنتی (مجازی) اقدام به خرید و فروش ژل رویال می کنند. در این فروشگاه ها معمولا ژل رویال با قیمت های متفاوتی به مشتریان عرضه می شود. دقت در معتبر بودن فروشگاه و ژل رویال اصل از مهمترین نکاتی است که خریداران هنگام خرید از این فروشگاه ها باید مد نظر داشته باشند تا جنس تقلبی نخرند. در این میان برخی فروشگاه های اینترنتی معتبر با تنوع بالا و فروش ژل رویال با کیفیت از دیگر فروشگاه هایی که حتی به صورت قدیم یعنی سنتی فعالیت می کنند پیشی گرفته اند. نمایندگی هایی که تاییدیه وزارت بهداشت را در این زمینه گرفته اند، از معتبرترین عرضه کنندگان این محصول در کشور به حساب می آیند. این نمایندگی ها در راستای بهره مندی عموم از خواص ژل رویال با سازمان های بهداشتی و درمانی همکاری مستمر دارد و شرایط را برای تحقیق و توسعه در زمینه خواص درمانی ژل رویال فراهم کرده اند.این نمایندگی ها یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش ژل رویال در کشور شناخته می شوند.

خواص غذایی ژل رویال

خواص غذایی ژل رویالژل رویال به‌ دلیل داشتن ویتامین‌ها و آنزیم‌های فعال زیاد دارای خواص بی شماری برای استفاده انسانها است. ژل رویال یک ماده غذایی بسیار ارزشمند و دارویی است. ازجمله خواصی غذایی که ژل رویال در درمان آنها کاربرد دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. خواص ژل رویال برای پوست
  2. ژل رویال برای ناباروری
  3. خواص ژل رویال برای کودکان
  4. خواص ژل رویال در سرطان
  5. ژل رویال برای لک صورت
  6. ژل رویال و یائسگی زودرس
  7. ژل رویال و تعیین جنسیت
  8. ژل رویال در بدنسازی

بهترین زمان برای استفاده از ژل رویال

بهترین زمان برای استفاده از ژل رویالبر اساس گفته پزشکان و کارشناسان در این زمینه بهترین زمان برای استفاده از ژل رویال، هر روز صبح و به صورت ناشتا خواهد بود.مصرف این ماده مقوی در زمان های مشخص و به با نظم باعث خواهد شد تا تأثیرات درمانی این ماده روی بدن بیشتر بوده و در کمترین زمان این تاثیرات را نشان دهد. همانطوری که گفته شد بهترین زمان هم برای مصرف این محصول صبح و به صورت ناشتا است. چون در این زمان بدن در بیشترین میزان آمادگی خود برای جذب هر ماده غذایی است.البته گفتن این نکته ضروری است که طریقه مصرف ژل رویال به این صورت است که باید به صورت زیر زبانی انجام شود. این روش مصرف باعث می شود تا ژل رویال به سریع ترین زمان ممکن جذب بدن شده و خیلی زود وارد خون شود.

سریع ترین راه خرید ژل رویال

سریع ترین راه خرید ژل رویالبه دلیل خاصیت های منحصر به فرد ژل رویال، متقاضیان زیادی در سطح کشور هستند که نیاز دارند این محصول از طریق سریع ترین راه  خرید نمایند. در سراسر ایران مراکز متعددی اقدام به عرضه ی این محصول پرطرفدار می کنند. اما امروزه با گسترش شبکه ی اینترنت بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند. این محصول را از طریق اینترنت خریداری کنند . پس یکی از آسانترین راه های خرید اینترنتی ژل رویال مراجعه به وب سایت های معتبر زیر نظر وزارت بهداشت است. در این روش می توانید از طریق جستجوی سریع و انتخاب گزینه ی خرید ژل رویال را در سریع ترین زمان خریداری نمود. همچنین از طریق عضویت در کانال پیام رسان معتبر درخواست خرید ژل رویال را مطرح و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.با وجود پیشرفت های امروزه دنیا در زمینه ی اینترنت و البته حضور فروشگاه های مجازی متعدد باعث شده. در ارائه ی محصولات متفاوت از جمله ژل رویال اما هنوز افراد زیادی باشند، که به خرید سنتی بیش از مجازی اعتماد کنند. به ویژه در خرید محصولات دارویی مانند ژل رویال. همچنین به جهت اعتماد به محصول و تست آن ترجیح می دهند. به صورت سنتی و از فروشگاه های موجود در سطح شهر این محصول را خریداری کنند. به همین دلیل مراکز فروش زیادی هم هستند که این محصول را به صورت سنتی خرید و فروش می کنند.

راهنمای خرید ژل رویال با کیفیت

راهنمای خرید ژل رویال با کیفیت

با کمی صرف زمان و گشت و گذر در بازار خرید و فروش  ژل رویال در شهر، پی خواهید برد که این ژل انواع متنوعی در بازار دارد و ندانستن این که چه مدل از این ژل مورد نیاز  و متناسب با ما است می تواند هزینه های اضافه ای را به همراه داشته باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از مراجعه برای خرید ژل رویال حتما به راهنما خرید ژل رویال با کیفیت و حتی مشاورانی که در این زمینه متخصص هستند مانند زنبورداران با تجربه سر بزنید. البته با پیشرفت در تکنولوژی و علم و استفاده شرکت ها از فضای وب و اینترنت کارها راحت تر از قبل شده و نیازی به مراجعه حضوری و خرج هزینه های زیاد نیست فقط کافیست در مورد راهنمای خریدو خرید با کیفیت ترین ژل رویال در اینترنت جستجو کنید تا دنیایی از مطالب در این مسئله برایتان نمایش داده شود. اگر خواهان خرید این محصول با کیفیت خوب هستید حتما قبل از خرید راهنمای ژل رویال چگونه تهیه میشود را مطالعه کنید تا از آن سردربیاورید و سرتان کلاه نرود.

لیست قمیت خرید و فروش ژل رویال

لیست قمیت خرید و فروش ژل رویالقیمت ژل رویال چیست برای پاسخ به این  مطلب باید گفت؛ قیمت جهانی ژل در کشورهای مختلف بسیارمتفاوت است؛ کیفیت و نوع تولید کننده در تفاوت قیمت این نوع از ژل بسیار مهم است. قیمت ژل رویال در سال ۹۷ با بالارفتن قیمت ارز و همچنین تورم ناگهانی تحولاتی نیز در این محصول به وجود آمد. با بالا رفتن قیمت دستگاه های مورد استفاده در صنعت زنبورداری همچنین بالارفتن نرخ کارمزد کارگران ، همچنین بالارفتن هزینه های ایاب و ذهاب زنبورداران به ناچار قیمت محصولات خود را افزایش دادند. با توجه جنبه های مهم دارویی ژل رویال قیمت قیمت هر کیلو ژله رویال در بازارهای جهانی نسبت به بازار داخلی کشورمان گران تر بود. در واقع ایران ارزان ترین ژل رویال یا اصطلاحاََ ژل رویال ارزان تری داشت. برای اینکه به راحتی به لیست قمیت خرید و فروش ژر رویال دسترسی داشت به فروشگاه های عرضه کننده یا نمایندگی آن رفته و آن را تهیه نماید.

پخش عمده ژل رویال در کشور

پخش عمده ژل رویال در کشوربا توجه به اینکه ژل رویال ماده ای بوده که در حجم کم تولید می شود و همین مقدار کم ارزش بالایی در بازار خرید و فروش دارد. اگر گفته می شود پخش عمده ژل رویال، منظور بسته های کوچک گرمی به تعداد زیاد است، نه اینکه فکر کنید یک ظرف چند کیلویی از ژل رویال را شامل می شود، هر چند که خریداران و فروشندگان واقعی این موضوع را می دانند. ژل رویال عمده را می توان در بعضی از استان های کشور مانند اردبیل پیدا کرد، به دلیل اینکه این ماده با ارزش توسط زنبور تولید می شود در هر نقطه ای از این کشور نمی توان آن را به دست آورد مگر در چند استان که پرورش زنبور در آن رونق خوبی دارد. همچنین اگر علاقه مند به فضای وب باشید تعداد پخش کنندگان عمده این محصول در این فضا کم نیست و به راحتی می توانید آن را تهیه نمایید.

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشور

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشورمراکز پخش زیادی در ایران وجود دارد که ژل رویال را به خریداران عمده مخصوصا تولیدی ها و یا فروشگاه ها ی کوچک و بزرگ می فروشند. همچنین یکی از مراکز پخش این محصول عطاری ها به شمار می روند که روزانه مشتریان زیادی برای خرید این ژل درمانی به آنجا سر می زنند. لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشور آن طوری که فکر می کنید هنوز وجود ندارد، زیرا تعداد مراکز و شرکت هایی که این ماده دارویی و غذایی را پخش می کنند هنوز به طور دقیق مشخص نشده. اما شرکت هایی مانند ژل رویال داروکده هستند که این محصول را تولید و به طور مرتب در بازار عرضه کنند.

فروش کیلویی ژل رویال در کشور

فروش کیلویی ژل رویال در کشورهمانطوری که در مطالب بالا نیز اشاره شد به دلیل محدود بودن تولید ژل رویال در اکثر کشورها و حتی در کشور ما، نمی توان این محصول را به صورت کیلویی به فروش رساند اگر هم این کار امکان پذیر باشد قیمت  عرضه آن گرانتر خواهد بود.فروش این محصول در فروشگاه های اینترنتی باعث شده تا مشتریان اطلاعات خوبی از آن داشته باشند. در ادامه مطلب اسامی شهرهایی که می توان ژل رویال را به صورت کیلویی خرید عبارتند از:

  • شیراز
  • تهران
  • اردبیل
  • تبریز
  • مشهد
  • اصفهان
  • خوانسار
  • کرمانشاه

بازار بزرگ فروش ژل رویال در تهران

بازار بزرگ فروش ژل رویال در تهرانبازار بزرگ فروش ژل رویال آن چنانی که شاید فکرش را بکنید در تهران وجود ندارد. اما تعدای مراکز فروش کوچک و بزرگ ژل رویال در این شهر به صورت مستقیم فعالیت می کنند و مشغول به خدمت رسانی برای خریداران هستند. فروش ژل رویال در حجم های مختلفی به صورت خرده عمده در تهران قابل انجام است و تعدادی از تولید کنندگان در این شهر آن را برای خریداران عرضه می کنند اما یک منطقه خاصی ندارند که همیشه در آنجا متمرکز باشد و به صورت پراکنده در کل شهر حضور دارند. مرکز فروش ژل رویال در سراسر کشور خصوصا شهر تهران به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی زیر قیمت بازار در حال عرضه این هدیه خدادادی برای مردم می باشد.

کارخانه تولید ژل رویال

کارخانه تولید ژل رویالارزش افزوده بالای تولید ژل رویال زنبور عسل در بازارهای جهانی و داخلی سبب آن شده که کارخانجات زیادی در ایران نیز تولید این محصول با ارزش را در دستور کار صنعت زنبورداری قرار دهد و بر این اساس وآرد بازار های جهانی این محصول بشوند. ایران به رغم شرایط آب و هوایی مناسب و داشتن صنعت زنبورداری خوب، در سال های گذشته تنها به تولید عسل می پرداخت و به دیگر محصولات متنوع زنبور عسل همچون تولید ژل رویال و موم توجه چندانی داشته و در سال جاری توانسته این محصول را به کشور های دیگر نیز صادر کند. با توجه به امارهای منتشر شده ایران از لحاظ داشتن میزان کندوی زنبور عسل رتبه چهارم و از لحاظ تولید عسل رتبه هفتم جهان را به خود اختصاص داده است. پس می شود که با برنامه ریزی دقیق تر کارخانه های زیادی را برای تهیه ژل رویال در کشور تاسیس کرد. به همین منظور زنبورداران تنها نباید به تولید تک محصولی همچون عسل اکتفا بکنند بلکه این صنعت نیازمند توسعه است و انتظار می رود تولیدات متنوعی همچون ژل رویال، نیز مورد توجه فعالان باشد.

تهیه ژل رویال در اندازه های مختلف

تهیه ژل رویال در اندازه های مختلف

پیشرفت و توسعه تکنولوژی در دنیا بر نوع و شیوه زندگی افراد تأثیر بسیار زیادی گذاشته است که قابل قیاس با گذشته نیست. بسته بندی مناسب ژل رویال در اندازه های مختلف سبب ایجاد ارزش افزوده در این محصول تولیدی در سال های آتی گردیده  و مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است، و این یکی از مهم ترین نقش های بسته بندی می‌باشد. این محصول در حال حاضر با اندازه های مختلف 15 گرم، 50 گرم، 80گرم و … در بازار وجود دارد. و خریداران این محصول می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از فروشگاه های عرضه کننده آن را سفارش داده و خرید نمایند. بسته بندی درست این محصول در اندازه های استاندارد باعث افزایش ایمنی این ماده دارویی و غذایی گشته است. اهمیت سلامت مواد غذایی و دارویی سبب شده تا تولید کنندگان این محصول آن را در بسته بندی های استاندارد، زیبا قرار دهند تا هم مشتری از این نظر بهره لازم را ببرد هم صاحب شرکت سود خوب.