آیا می دانید که امروزه از ژل رویال زنبورعسل، فرآوره ای با نام کپسول ژل رویال تولید گردیده که می تواند خواص درمانی مفیدی را دارا باشد؟ چگونه از قیمت خرید آن آگاه شویم؟
ژل رویال مایعی سفید رنگ و مایل به زرد، با نام دیگر شاه انگبین بوده که به عنوان غذای سلطنتی زنبور ملکه شناخته شده می باشد و زنبور ملکه تا پایان عمر 5 الی 6 سالگی خود از این ماده ارزشمند تغذیه می کند.
همانطور که می دانید زنبورهای کارگر از نقش بسیار فزاینده ای در کندو عسل برخوردار بوده اند و یکی از وظایف اصلی آنان، تولید ژل رویال تا سنین 12 روزگی خود بوده تا هم یک منبع تغذیه ای سرشار از ویتامین و مواد آلی را برای نوزادان زنبورعسل و هم برای زنبور ملکه را تأمین نموده باشند.
گفتنی است که ژل رویال، ماده ای سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین، اسیدهای آمینه و ماده ای به نام HAD10 بوده که خاصیت فراوان ضدسرطانی را به ژل رویال داده، پس بنظر می رسد که مصرف این ماده ارزشمند نیز می تواند خواص درمانی بسیار زیادی را برای انسان ها دارا باشد.
با توجه به خواصی که این ماده داشته، امروزه در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، شاهد عرضه انواع پودر ژل رویال و کپسول ژل رویال بوده ایم که مصرف هر یک از آنها خواص درمانی و دارویی مفیدی داشته است.
امروزه از طریق سایت های معتبر اینترنتی، انواع کپسول ژل رویال با قیمت مناسبی به فروش می رسد. آیا با فواید مصرف کپسول ژل رویال آشنا بوده اید؟

کپسول ژل رویال

کپسول ژل رویال و خواص آن

گفتنی است که ژل رویال ماده ای زود فاسد بوده و به همین سبب بلافاصله پس از برداشت، باید مورد مصرف قرار گیرد و یا اینکه در شرایطی به دور از نور مستقیم قرار گیرد که بهترین شرایط نگهداری آن، در فریزر بوده است.
با توجه به همین شرایط گاها دشوار نگهداری ژل رویال، امروزه از این ماده، فرآورده ای چون کپسول ژل رویال را تولید نموده اند که می تواند به آسانی حمل و نقل گردد و از خواص مفیدی هم برخوردار باشد.
شایان ذکر که برای مصرف کپسول ژل رویال، خواص ذیل را برشمرده اند:

  • مفید در درمان ناتوانی های جنسی و علائم یائسگی.
  • بهبود دیابت.
  • تعادل هورمونی و جلوگیری از سرطان.
  • درمان عفونت مثانه.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • جلوگیری از مبتلا به آلزایمر و کاهش استرس.
  • درمان بیماری های عصبی.
  • تنطیم سطح قند خون.
  • درمان مشکلات کبدی.

لازم به ذکر است که توصیه شده تا کودکان زیر دو سال از مصرف کپسول ژل رویال خودداری کنند و جالب است بدانید که برای مصرف آن هیچگونه عوارضی گزارش نشده و بهترین طریقه مصرف آن، خوردن یک عدد کپسول همراه با شربت عسل می باشد که مخلوطی از آب و عسل بوده است.
برای کسب اطلاع بیشتر پیرامون قیمت خرید انواع کپسول ژل رویال از طریق سایت های معتبر اینترنتی، می توانید با کارشناسان، ارتباط مستقیم داشته باشید.