دستگاه عسل گیری یا استراکتور عسل در انواع 4 قاب تا 24 قاب به صورت برقی یا دستی از جنس استیل تولید شده و با قیمت فروش قابل مقایسه از این سایت قابل تهیه و خرید می باشد.
صنعت زنبورداری هم مانند سایر دیگر صنایع و حرفه هایی که در دنیا هستند، به یک سری تجهیزات و لوازمی جدید و پیشرفته احتیاج داشته و به جرئت می توان گفت پیرامون این صنعت به سبب تولید فرآورده هایی که در سلامت افراد جامعه نقش جدی داشته اند، می تواند از اهمیت ویژه تری برخوردار باشد تا کیفیت و مرغوبیت فرآورده ی تولید شده، بالا باشد.
در حال حاضر در اکثر زنبورداری های معتبر در دنیا، دستگاه عسل گیری یا همان استراکتور عسل، از جمله دستگاه هایی بوده که در این حرفه لازم بوده و جهت استخراج عسل از قابها، مورد استفاده قرار گرفته است. اما چگونه؟

قیمت دستگاه عسل گیری

دستگاه استراکتور عسل

گفتنی است که این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه های موجود میان تمامی زنبورداران در دنیا بوده و به سب آن توانسته اند عسل موجود در قابهای عسل را به آسانی استخراج کرده باشند.
این دستگاه که با توجه به جحم خود، از قابلیت های قرار گیری از تعداد 4 قاب به بالا را داشته، عسل موجود در قاب ها را به وسیله ی نیروی گریز از مرکز، به سمت شیرهای تعبیه شده در قسمت پایین خود هدایت کرده تا پس از آن، وارد صافی هایی گردد که مواد موجود اضافی در عسل را گرفته و عسلی کاملا خالص را به دست می دهند.
شایان ذکر که این دستگاه امروزه در دو نوع دستی و برقی و با قابلیت های گوناگون و در قیمت های مختلف، به تمامی زنبورداران عرضه شده و همواره زنبورداران به دنبال تهیه این دستگاه ها، با بهترین خدمات پس از فروش نیز بوده اند.
شاید تا بحال به کیفیت و قیمت ملزومات و لوازم زنبورداری که خرید کرده اید توجه نکرده باشید، اما بدانید قیمت تمام شده هر کالایی رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات تشکیل دهنده آن داشته و ارزانی بی علت هر کالایی باید ذهن شما را به کیفیت آن کنجکاو کند.
اما آیا می دانید که پس از استخراج عسل از طریق این دستگاه ها، عسل را در چه ظروفی بسته بندی کرده و روانه بازارهای فروش نموده اند؟ آیا می دانید که چگونه می توان این دستگاه ها را با قیمت خوبی خریداری کرد؟

قیمت دستگاه عسل گیری

بسته بندی عسل استخراج شده

گفتنی است که پس از قرار گیری قابهای عسل در دستگاه های استراکتور عسل و عبور دادن آنها از صافی ها، باید عسل استخراج شده در شرایطی کاملا استاندارد و به دور از هر گونه آلودگی، مورد بسته بندی و عرضه به بازار واقع گردد که خب از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار بوده است.
در کشور ما مانند دیگر کشورهای اروپایی، عمدتا بسته بندی عسل در ظروف شیشه ای و در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی صورت گرفته، اما به تازگی، طروف پلاستیکی و پلی اتیلنی هم که از قیمت مناسب تر و حتی از وزن سبک تری که برخوردار بوده، مورد بهره برداری توسط بسیاری از کارخانجات قرار گرفته اند.
در آخر باید اشاره داشت که وجود یک دستگاه استراکتور با کیفیت بالا و استانداردی مطمئن، می تواند از دغدغه های جدی عمده زنبورداران باشد، اما با ارتباط داشتن با مراکز معتبر فروش این دستگاه ها، دیگر این نگرانی از میان رفته و مشتریان می توانند خریدی بدون دغدغه را تجربه کنند. کافیست با مشاورین در این حوزه، ارتباط تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.