آیا می دانید که از طریق مرکز عسل ایران امکان فروش و عرضه انواع عسل های طبیعی و وحشی از جمله عسل وحشی کنار شوشتر و همچنین سایر فراورده های طبیعی زنبورعسل از قبیل: گرده گل، ژل رویال، موم و بره موم میسر گردیده و شما می توانید با تماس با همکاران ما از قیمت آن ها آگاهی پیدا کرده و نسبت به خرید و سفارش شان به صورت عمده و یا خرده با کیفیتی عالی اقدام نمایید؟
این محصول ،که عکس های مربوط به آن را در هنگام برداشتش در این متن می بینید، فراورده خالص زنبورهای عسل وحشی(بدون دخالت انسان) می باشد که همکاران ما در شهرستان شوشتر اقدام به جمع آوری و عرضه آن در این سایت کرده اند.
فصل برداشت، به دلیل به گل نشستن درخت کنار در شهریور ماه، تا اواخر مهرماه به طول می انجامد. و به دلیل برداشت محدود و تقاضای بالا، قیمتش نسبتا بالا بوده و امکان عرضه آن در سرتاسر ایران از طریق این سایت میسر می باشد.

فروش عسل کنار شوشتر

طبیعت خداوندی، اعم از گیاهان و حیوانات، و به خصوص زنبورعسل، همه وهمه تلاش می کنند که زنده بمانند و رشد کنند تا انسان از آن ها بهره مند شود و گرسنه نماند. گل های گیاهان با ترشح شهد شیرین وجود خود ،زنبورهای عسل را میهمان می کنند تا آن ها بیایند و با نوش شهد شیرین گل ها اسباب گرده افشانی اشان را فراهم کنند تا بارور شوند و محصولات خود را آماده تغذیه یا استفاده انسان کنند.
زنبورعسل با شرکت در ضیافت گل ها و سرزدن به گل های مختلف، علاوه بر گرده افشانی آن ها، جام شهدشان را سر می کشد و شهد شیرین گل ها را به یکی از مغذی ترین غذاها(عسل) برای خودش و برای انسان تبدیل می کند و به این ترتیب در حفظ و حراست از طبیعت جاندار و ممکن ساختن رفاه انسان، نشان خدمت گزارترین مخلوق خداوند را از آن خود کرده است.

فروش عسل کنار شوشتر


صفات متعالی زنبورعسل

زنبورعسل حشره ای است با یک دنیا شگفتی و زیبایی که زندگی اجتماعی را به طرز اعجازگونه ای به نمایش می گذارد. انسان می تواند پشتکار، کار گروهی، تقسیم کار، اتحاد، نظم اجتماعی، ایثار، آینده نگری و غیره را از زنبورعسل بیاموزد.
زنبور های کارگر در طول عمر خود، حداکثر 40 کیلومتر پرواز می کنند و هریک حدودا تا 1.5 گرم شهد از روی گل ها جمع آوری می کنند.
ظرفیت کیسه عسل موجود در بدن زنبورعسل 40 میلی گرم است. یعنی هر زنبور با هر بار پرواز، تنها قادر است 40 میلی گرم شهد به کندو حمل کند. بنابراین با توجه به غلظت شهد نسبت به عسل و انجام یک محاسبه ساده، در می یابیم که زنبورعسل برای ساختن یک کیلوگرم عسل باید حدود 50 هزار پرواز انجام دهد و در هر پرواز چندین گل را ملاقات کند و عسل دان خود را با شهد آن ها پر کند.
به عبارت دیگر، 1250 زنبورعسل باید در مدت کوتاه عمر خود جمعا 50 هزار کیلومتر پرواز کنند و جان خود را فدا کنند تا یک کیلوگرم عسل ساخته شود. براستی زنبوران عسل بارزترین الگوی ایثار و یکی از آشکارترین نشانه های هدایت حق تعالی هستند که همواره پیش چشمان انسان قرار داشته اند.

فروش عسل کنار شوشتر

درخصوص آینده نگری، رموز زیادی در این حشره نهفته است. یک زنبور کارگر با این که می داند در فصل بهار حداکثر سه هفته زنده می ماند، ولی با تلاش هرچه بیش تر به ذخیره عسل برای زنبورهایی که بعدا به دنیا خواهند آمد می پردازد. زنبور کارگر هرگز زنبورهای نسل بعد را نخواهد دید و تنها برای آیندگان تلاش می کند.