آیا می دانید که امروزه تمامی زنبورداران کشور می توانند انواع بهترین لباس، کلاه و لوازم جانبی زنبورداری را به صورت عمده و جزئی در بازارهای بانه خریداری کنند؟
امروزه بازارهای بانه را همه می شناسند و شاید افراد بسیاری برای خرید لوازم مورد نیاز خود، به این بازارها، سری زده اند، چرا که معتقدند در این بازارها، می توانند محصولات خوبی را با قیمت واقعی و بدون هیچ افزایش قیمتی از عرضه کنندگان معتبر، خریداری کنند.
پیرامون لوازم جانبی زنبورداری هم در این بازارها، می تواند خریدی ارزان و باکیفیت را تجربه کرد، اما مسئله ی مهم، وجود تبلیغات فراوان و شاید گاها وجود افرادی سودجو در این بازارها، از نگرانی های عمده زنبورداران بوده که ممکن است منجر به خریدی بی کیفیت گردد.
باید گفت که امر زنبورداری امروزی، با وجود لوازم جانبی جدید، می تواند در بهترین و آسانترین شکل ممکن صورت گیرد تا با تولیدات هر چه بهتر و بیشتر از محصولات و فرآورده های زنبورعسل، شاهد ارتقای سطح سلامت افراد جامعه باشیم.
گفتنی است که صنعت زنبورداری امروزه در کشور ما به دنبال دارا بودن تنوع فراوان در پوشش گیاهی، به یکی از ارزشمندترین صنایع موجود تبدیل گردیده و خب در مقابل بایستی تأمین کنندگان لوازم جانبی مورد نیاز این حرفه هم، با خدماتی مناسب، دغدغه ای را برای زنبورداران، باقی نگذاشته باشند.
خوشبختانه در بازارهای داغ بانه، زنبورداران می توانند با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر انواع لوازم زنبورداری، ارتباط برقرار کرده و خریدی به صرفه و کاملا باکیفیت را از این لوازم داشته باشند. آیا می دانید که چه لوازمی را در این بازارها می توانید خریداری کنید؟

لوازم زنبورداری بانه

انواع لوازم زنبورداری

در حال حاضر با توجه به اهمیت صنعت زنبورداری و نقش فزاینده ی آن در تولید محصولی ارزشمند چون عسل طبیعی، بایستی زنبورداران در مجهز نمودن مراکز زنبورداری های خود به لوازم جدید زنبورداری، تولیداتی بهتر و بیشتر از انواع فرآورده های زنبورعسل مانند عسل، گرده گل، بره موم و ژل رویال داشته باشند.
زنبورداران در سراسر کشور می توانند، در بازارهای بانه، انواع لوازم جدید زنبورداری را به صورت عمده و جزئی، با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند. از جمله این لوازم، می توان به موارد ذیل اشار داشت:
لباس زنبورداری: این لباس عمدتا در دو نوع نیم تنه و تمام تنه، سفید رنگ و همراه با کلاه توری و چکمه مخصوص به عرضه رسیده است. جنس لباس زنبورداری از پارچه و الیاف محکم و استاندراد می باشد.
اهرم فلزی: وسیله ای مهم در زنبورداری ها جهت انجام اموری چون، برداشت ژل رویال، نظافت کندو عسل و بیرون کشیدن قابها بکار رفته است.
استراکتور عسل: این دستگاه که جهت استخراج عسل از قابها مورد استفاده تمام زنبورداری ها بوده، در نوع دستی و برقی با قابلیت 4 تا 6 قاب می باشد.
دودی: دارای مخزنی استیل با حجم زیادی از دود حاصل از مواد سوختنی بوده که می تواند منجر به آرامش زنبورهای داخل کلنی جهت انجام آسان اموری چون بازدید کندو و برداشت عسل گردد.
و دیگر لوازمی چون، تخته موم دوز، تله گرده گیر، قفس ملکه که تمامی آنها با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب، آماده عرضه به زنبورداران گرامی بوده است.
هم اکنون شما می توانید با کارشناسان و مشاورین در حوزه فروش انواع لباس و لوازم زنبورداری، ارتباط مستقیم داشته باشید تا خریدی آسان و بدون دغدغه از لوازم مورد نیاز خود را صورت دهید.