آیا با انواع لوازم کار زنبورداری آشنایی داشته اید؟ آیا می دانید که کدام مراکز فروش در کشور توانسته اند این لوازم را با لیستی ارزان قیمت به عرضه برسانند؟
در کشور ما که غنی از انواع گونه های مفید گیاهان دارویی بوده، امروزه در اکثر مناطق شاهد رونق خوبی از صنعت زنبورداری بوده ایم. صنعتی که با تولید فرآورده های زنبورعسل، توانسته نقشی فزاینده در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه داشته باشد.
در حال حاضر به جرئت می توان گفت که استان هایی چون لرستان، همدان، کردستان، اصفهان، خوزستان و اردبیل، از جمله استان هایی فعال در حوزه صنعت زنبورداری در کشور نام داشته اند که می توانند از مراکز صادراتی معتبر انواع فرآورده های زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی باشند.
اما آنچه که در زنبورداری اهمیت داشته، تهیه لوازم کار مورد نیاز این صنعت می باشد که زنبورداران تازه کار عمدتا با سردرگمی هنگام خرید این لوازم مواجه شده و نمی دانند که چگونه می توانند این لوازم را با کمترین هزینه خریداری کنند که البته در مقابل از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشند.
بنظر می رسد برای زنبوردارانی که در استان های پررونق در این صنعت فعالیت می کنند، تنها دغدغه ای که داشته اند، شناخت عرضه کنندگان معتبر بوده و برای زنبوردارانی که در مناطقی کم رونق به این صنعت پرداخته، علاوه بر شناخت عرضه کنندگان معتبر، خواهان روشی آسان برای خرید این لوازم هستند، چرا که عمدتا نمایندگی های فروش انواع لوازم زنبورداری در این مناطق، معدود بوده است.
اما تمامی زنبورداران در سراسر کشور باید بدانند، که امروزه با وجود مراکز فروش معتبر، می توانند انواع لوازم کار جدید و پیشرفته زنبورداری را، هم از فروشگاه های معتبر و هم به صورت اینترنتی، خریداری کنند که اگر به صورت اینترنتی صورت گیرد، می تواند قیمت مناسب تری را برای مشتریان دارا باشد.
حال آیا با انواع لوازم کار زنبورداری که در این فروشگاه های تخصصی به فروش رسیده، آشنایی داشته اید؟

لوازم کار زنبورداری

عرضه انواع لوازم زنبورداری

با توجه به اهمیت صنعت زنبورداری در کشور، این نیاز وجود داشته تا نمایندگی های معتبری در کشور، به عرضه انواع لوازم جدید و پیشرفته زنبورداری نمایند، تا با فراهم نمودن این اقدامات اولیه، شاهد تولیدات بهتر و بیشتری از انواع فرآورده های ناب زنبورعسل باشیم.
شایان ذکر است که انواع لوازم زنبورداری، به شرح ذیل بوده است:
لباس زنبورداری: یکی از مهم ترین لوازم زنبورداری بوده که از جنس پارچه و الیاف، در بالاترین کیفیت و در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه عرضه گردیده است.
کلاه توری: با بهترین کیفیت و کاملا استاندارد جهت محافظ صورت و گردن در برابر نیش زنبور.
دستگاه دودی: جهت دود دادن به کندو و آرام کردن زنبورها جهت انجام اموری چون بازدید کندوها.
چنگال مخصوص: جهت باز نمودن سرسلول هایی که با موم بسته شده در هنگام برداشت عسل.
ظرف شربت خوری: برای تغذیه زنبورعسل استفاده شده که در انواع قابی، سطلی و بشقابی موجود بوده است.
قفس ملکه: برای تعویض ملکه در فصل بهار مورد استفاده قرار می گیرد.
استراکتور عسل: دستگاهی جهت استخراج عسل از قابها توسط نیروی گریز از مرکز که در دو نوع دستی و برقی موجود می باشد.
برای آنکه با خیالی آسود، جدیدترین و باکیفیت ترین لوازم کار زنبورداری را با نازلترین قیمت ها تهیه کنید، می توانید با کارشناسان و عرضه کنندگان معتبر این لوازم در سراسر کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.