آیا می دانید که کدام فروشگاه های عرضه لوازم زنبورداری در تهران، معتبر بوده و خدمات پس از فروش مناسبی داشته اند؟ آیا امکان خرید اینترنتی از این فروشگاه ها وجود داشته است؟
امروزه دیگر به جرئت می توان صنعت زنبورداری را از جمله صنایع ارزشمند در کشور ما و حتی در دنیا عنوان نمود و فرآورده ای چون عسل طبیعی را، پرخاصیت ترین و مقوی ترین مواد غذایی و دارویی حاصل شده از این صنعت مهم، دانست.
زنبورداران هم مانند سایر افرادی که در هر حرفه ی دیگر مشغول به فعالیت بوده اند، نیازمند امکانات و تجهیزاتی جدید و پیشرفته بوده اند تا بتوانند در راستای تولید فرآورده هایی که همگی نقش ارزشمند دارویی و درمانی را برای سلامت انسان ها داشته، موفق باشند.
اما خب همواره این دغدغه برای زنبورداران وجود داشته که چگونه می توانند استاندارترین و باکیفیت ترین نوع لوازم جانبی مورد نیاز در زنبورداری را با قیمت خوبی خریداری کنند و شاید بحث قیمت، بیشتر برای زنبورداران تازه کار از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و آنها همواره خواهان اقتصادی ترین شیوه برای شروع به کار در این صنعت بوده اند.
در حال حاضر زنبورداران در شهر تهران می توانند از طریق سایت های معتبر اینترنتی که توسط مراکز فروشگاهی معتبر راه اندازی گردیده، خریدی آسان و با قیمت ارزانتری از انواع لوازم باکیفیت  درجه یک زنبورداری را، تجربه کنند. آیا می دانید که چه لوازمی در این فروشگاه ها به فروش رسیده است؟

لوازم زنبورداری کدامند؟

گفتنی است که شاید تهیه  لوازم و تجهیزات مورد نیاز در صنعت زنبورداری، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده، چرا که با بهره گیری از این تجهیزات، زنبورداران می توانند با کیفیت مطلوب تری، انواع فرآورده های زنبورعسل به خصوص عسل طبیعی را تولید و برداشت کنند.
از جلمه لوازم زنبورداری که باکیفیت ترین و استانداردترین نوع آنها در این فروشگاه های معتبر به فروش می رسند، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
لباس زنبورداری: جهت ایمنی بیشتر در کار و مصون ماندن از نیش بی امان زنبورهای مهاجم، تهیه این لباس از اهمیت زیادی به خصوص برای زنبورداران تازه کار برخوردار بوده است.
گفتنی است که بهتر است لباس زنبورداری به رنگ سفید و روشن باشد تا زنبورها کمتر دچار عصبانیت گردند. این لباس ها در دو نوع نیم تنه و تمام تنه همراه با کلاه توری با توری سفید، دستکش چرم و چکمه به فروش می رسد.
اهرم فلزی: از جمله لوازم بسیار پرکاربرد در زنبورداری بوده که برای اموری چون؛ جدا کردن قابها؛ نطافت کندو و جابجایی درب کندو مورد استفاده قرار گرفته است.
دستگاه استراکتور عسل: این دستگاه در دو نوع برقی و دستی موجود بوده که ظرفیت 4 تا 6 قاب را داشته و با نیروی گریز از مرکز، عسل را به سمت شیرهای تخلیه تعبیه شده هدایت می کند و استخراج عسل را آسان نموده است.

فروشگاه لوازم زنبورداری

دودی: این دستگاه هم از کابرد بسیار مهمی در زنبورداری برخوردار بوده و می تواند با دادن دود به کندو، موجب ترک زنبورها از محل کلنی شده تا رنبورداران ضمن کمتر نیش خوردن، بتوانند به راحتی اقداماتی چون بازدید کندو و یا برداشت عسل را صورت دهند.

فروشگاه لوازم زنبورداری

این لوازم تنها بخشی از لوازم جانبی زنبورداری بوده که به شرح کاربر آنها پرداخته شد و شما می توانید برای آشنایی با دیگر لوازم زنبورداری و خرید آنها از فروشگاه های معتبر اینترنتی، با کارشناسان و مشاورین در این حوز ارتباط داشته باشید و از خدمات پس از فروش مناسبی هم بهره مند گردید.