عسل طبیعی برای درمان چاقی و بیماری های متبط با آن بسیار موثر بوده و در صورتی که مداوم مصرف شود باعث عملکرد چشمگیری می گردد.
کمتر شکی وجود دارد حاکی از این که اپیدمی چاقی بزرگسالان ریشه در عاداتی دارد که در سنین پایین تر ایجاد گردیده است. مصرف عسل و حذف شکر و قند مایع مستلزم دگرگونی قطعی عادات غذایی است. احتمالا نکته مهمتر نیاز به آموزش نسلی است که شدیدا نیاز به چنین تغییری دارد. هرگاه ممکن باشد باید برنامه آموزش آثار مثبت عسل را هرچه زودتر آغاز کرد.

قیمت خرید عسل

 

عسل و چاقی
می دانیم که مصرف عسل نقشی در بالا بردن سطوح قند خون ندارد و یا منجر به آزاد شدن انسولین نمی گردد. در مقایسه با شکر یا قند مایع، این اختلاف چشمگیر است. عواملی که باعث افزایش خطر مقاومت به انسولین می شود، پیش ساز بیماری قند و گروهی از بیماری های سوخت و سازی، در دوران جوانی آغاز می گردد.

خرید عسل طبیعی

 

عقل سلیم چنین حکم می کند که مصرف عسل در دوران کودکی همراه با کاهش شدید قند مایع و سوکروز به بهبود وضعیت تندرستی این گروه سنی کمک شایانی می نماید.
هیچ گونه زیانی در جایگزینی شکر یا قند مایع با عسل وجود ندارد! منافع این کار ممکن است هنگفت باشد، در صورتی که این برنامه در مدارس دولتی با چنین استراتژی به کار بسته شود، کاری انقلابی خواهد بود.