با وجود اینکه ژل رویال عسل خواص بسیار زیادی دارد و خرید و فروش آن هم از طریق مراکز بسیاری انجام می گیرد، اما مردم آشنایی چندانی با این محصول و شیوه مصرف آن ندارند.
با قدرتی که خداوند در وجود زنبورعسل قرار داده است این حشره کوچک می تواند محصولات بسیاری را به تولید برساند که هر کدام دارای خواص بسیار زیاد و فواید بیشماری برای انسان هستند. ژل رویال یکی از بهترین محصولات زنبورعسل است که آن را برای تغذیه ملکه خود به تولید می رساند.
بسیار جالب است که بدانید تمام لاروها تا سه روزگی با ژل رویال تغذیه می شوند و بعد از آن فقط زنبوری  که قرار است ملکه شود با این محصول تغذیه می شود. در واقع این ژل رویال است که زنبور را به ملکه تبدیل می کند و در صورتی که زنبور بعد از سه روزگی دیگر با این محصول تغذیه نشود به زنبور کارگر تبدیل می شود.
شاید بتوان از روی همین مطلب به ویژگی های شگفت انگیز ژل رویال عسل پی برد. اما متاسفانه این محصول چندان شناخته شده نیست و خریدارنی هم که این محصول را خریداری می کنند درباره شیوه مصرف آن با مشکل مواجه می شوند.

 بهترین شیوه مصرف ژل رویال

بهترین شیوه ای که می توان برای مصرف ژل رویال بکار بست، استفاد از آن به صورت خالص و بدون اضافه کردن هر ماده دیگری اعم از عسل، آب و یا هر ماده خارجی دیگری است. در این شیوه می توان مقدار کمی از ژل رویال را زیر زبان قرار داده و منتظر شد تا این ماده با استفاه از رگ های زیر زبانی جذب بدن شده و به این ترتیب بیشترین استفاده را از آن برد.
مزه تلخ و گس ژل رویال خالص باعث شده است تا برخی از افراد آن را به همراه عسل به مصرف برسانند. با اینکه استفاده از این شیوه، میزان بهره بردن از خواص ژل رویال را کم می کند اما با اینحال مورد استفاده برخی از افراد است. فقط مصرف کنندگان باید دقت کنند پس از ترکیب کردن ژل رویال با عسل هم یک قاشق چایخوری از آن را زیر زبان قرار دهند تا جذب آن از این طریق بهتر و سریع تر انجام شود.
خریداران عزیز برای تهیه هر میزان از این محصول و انجام مشاوره بیشتر درباره شیوه مصرف و همچنین خرید ژل رویال می توانند با مشاوران فروش مجموعه عسل ایران در ارتباط باشند.