آیا می دانید ژل رویال چه نقشی در زیبایی پوست دارد؟ با اثرات قابل توجه و چشمگیر این ژل در شادابی پوست و بدن آشنایی دارید؟ نظریه متخصصان پوست و مو دراین باره چه می باشد؟
ژل رویال از دیر باز باعث بهبود و طراوت بدن بوده و می باشد. برای شادابی پوست می توانید ازاین ژل استفاده کنید. ماسک صورت یکی از پرکاربرد ترین روشها است، به نحوه ای که مخلوط مورد نظر را به مدت 15 دقیقه بر صورت خود گذاشته، سپس آنرا با اب ولرم شست شو دهید.
استفاده متداول ازاین ژل را برای بیماریهای پوستی از جمله زونا و یا آکنه توصیه میکنند. این ماده همچنین در درمان بیماری های زنانه مثل یائسگی می تواند کمک فراوانی انجام دهد.

نظریه پزشکان
پزشکان و متخصصان طب سنتی نیز توصیه می کنند، از این ژل در براق کردن و کمک به التیام مو، آنرا به صورت سرم مو بعداز هر حمام استفاده کنید. این محصول نیز حتی می توان برای کمک به زخم های پوستی از جمله سوختگی و یا ترمیم زخم های دیابتی به دلیل خاصیت ضد باکتری، این ماده را مستقیما بر پوست بمالید. 
مهم ترین ارمغانی که این ژل بر پوست میگذارد می توان به این نکته بسنده کرد که باعث ایجاد رطوبت، نرمی پوست و صورتی زیبا بدون هرگونه آکنه یاجوش داشته باشیم.