عسل چهل گیاه از مناطق پر گل و گیاهی برداشت می کنند این سایت قادر شده تا به صورت کاملاً رسمی انواع عسل اصل را به فروش برساند.
عسل چهل گیاه در مناطق صعب العبور زاگرس تولید می شود. این نوع عسل بسیار مقوی و مغذی بوده برای گردش خون بسیار عالی عمل می کند و مانع گرفتگی رگ ها می شود برای افراد دیابتی بسیار مناسب است.
گیاهان متنوع این نواحی سبب تولید یک عسل پر خاصیت و خوش عطر و طعم می کند که مزه ی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.
از جمله خواصش می توانیم به محرک اشتها بودن ،ضد میگرن، ضد نفخ بودن، تقویت دستگاه گوارش و استخوانها اشاره کرد.

سایت فروش عسل
فروش عسل چهل گیاه

عسل های موجود در بازار عسل ایران به دو دسته تقسیم میشوند. عسل های تغذیه ای و عسل های طبیعی. عسل های طبیعی به عسلی گفته میشود که از نوشیدن شهد گل های طبیعت توسط زنبور عسل تولید شده باشند. در تولید عسل طبیعی انسان هیچ دخالتی در تغذیه ی زنبور عسل نمیکند. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی است. عسل طبیعی در طب سنتی و طب اسلامی و همچنین در طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه ای همان گونه که از نام آن پیداست حاصب دخالت انسان در تغذیه ی زنبور عسل است. برای تولید عسل تغذیه ای زنبوردار به زنبور های خود شکر میدهد. عسلی را که این زنبور تولید میکند را دیگر نمیتوان عسل طبیعی نامید ، این عسل یک عسل تغذیه ای است. عسل تغذیه ای فاقد ارزش غذایی و دارویی است و مصرف آن برای سلامت افراد به خصوص برای افراد دیابتی مضر است.

فروش عسل چهل گیاه در فروشگاه اینترنتی یاس عسل انجام میشود. برای هر گونه سوال و اطلاع از قیمت با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل طبیعی تک گل و عسل طبیعی چند گل تقسیم میشوند. عسل های تک گل و چند گل را اصطلاحا عسل تک گیاه و چند گیاه نیز میگویند. عسل های تک گل از یک شهد غالب تشکیل شده اند. شهد غالب به شهدی گفته میشود که در مقایسه با سایر شهد های موجود در عسل طبیعی دارای بیشترین مقدار باشد. نام عسل های طبیعی تک گل را از روی شهد غالب موجود در آن ها انتخاب میکنند. عسل های چند گیاه یا عسل های چند گل به عسل هایی میگویند که دارای چند نوع شهد گیاهی با نسبت های تقریبا برابر هستند.

سایت فروش عسل

خواص عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه با نام عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل طبیعی باعث بهبود زخم های بدن میشود. عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعی است. مصرف عسل چهل گیاه به درمان بیماری های معده کمک میکند. عسل چهل گیاه طبیعی باعث تقویت روده میشود. مصرف عسل چهل گیاه به تقویت معده کمک میکند. عسل چهل گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی به التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. .این عسل طبیعی باعث درمان رفلاکس معده میشود. عسل چهل گیاه طبیعی، باعث بهبود زخم های مجاری ادراری کمک میکند. عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان سرفه و سرماخوردگی میکند. این عسل طبیعی باعث تقویت حافظه میشود. مصرف عسل چهل گیاه به تقویت مغز و اعصاب کمک میکند. این عسل طبیعی سطح انرژی بدن را بالا میبرد.

سایت فروش عسل

قیمت عسل چهل گیاه

در هنگام خرید عسل طبیعی دقت کنید که عسل تهیه شده حتما خام باشد. عسل خام به عسلی گفته میشود که بعد از برداشت بدون حرارت دیدن مستقیما به دست مصرف کننده برسد. عسل خام در اثر حرارت بسیاری از مواد مغذی و آنزیم های مفید خود را از دست میدهد، به عبارتی، عسل خام در اثر حرارت بیش از نیمی از خواص دارویی و تغذیه ای خود را از دست میدهد. برای اطلاع از قیمت عسل چهل گیاه با مدیر فروش در تماس باشید و برای اطلاع از قیمت عمده عسل چهل گیاه یا سایر عسل های طبیعی به لینک مرکز عسل هفت مراجعه کنید.