آیا امروزه سایت معتبری را پیرامون عرضه انواع ژل رویال با کیفیت عالی و قیمت مناسب، می شناسید؟ ژل رویال در چه صنایعی مورد استفاده قرار گرفته است؟

ژل گیاهی رویال
، که توسط غده های موجود در سر زنبورهای کارگر و همراه با ترشحات حاصل از آن تولید گردیده، به جرئت می توان گفت که پس از عسل طبیعی، فرآورده ای مهم و بسیار مغنی، نام گرفته است.
اگر بخواهیم از نقش فوق العاده ژل رویال در کندوهای عسل مواردی را ذکر نماییم، باید گفت که در واقع ژل رویال، نوعی مواد تغذیه ای برای چند روز ابتدایی زندگی لاروها و نوزادان زنبور بوده و گفتنی است زنبور ملکه در کندو عسل، تا پایان عمر بیش از 5 ساله خود، از ژل رویال، تغذیه نموده است.
شایان ذکر است که ژل رویال اصل، ماده ای سفید رنگ می باشد که ترکیباتی مملو از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، انواع ویتامین های ضروری چون A ،C و ویتامین های گروه B، درصد معینی آب، کلاژن، اسیدهای آمینه ضروری و ماده ای به نام HAD10 می باشد، که این ماده را تبدیل به منحصربفردترین فرآورده ی تولید شده از زنبورعسل، تبدیل نموده است.
حال آیا می دانید که در حال حاضر، زنبورداران، توانسته اند با جمع آوری ژل رویال از کندوهای زنبورعسل، آن را در اشکال گوناگونی روانه بازارهای فروش نمایند؟ آیا از کاربردهای صنعتی، ژل گیاهی رویال، چیزی می دانید؟

کاربردهای گوناگون ژل رویال

همانطور که متوجه ترکیبات منحصربفرد ژل رویال شدید، باید بدانید که امروزه از تک تک این ترکیبات و خواص منحصربفرد، در صنایع گوناگونی چون پزشکی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده شده است.

ژل رویال در پزشکی
: ترکیبات استثنایی ژل گیاهی رویال، این ماده تولید شده را تبدیل به ماده ای ارزشمند در صنعت پزشکی نموده است و از موارد مهم آن، می تواند به نکات ذیل اشاره داشت:
وجود ماده ای به نام HAD10 در ترکیبات ژل رویال، خاصیت ضدسرطانی بی نظیری را به این ماده بخشیده است و امروزه از آن بهره های بسیاری برده شده است.
وجود انواع اسیدهای آمینه ضروری در ترکیبات ژل رویال، این فرآورده ی تولیدی از زنبورعسل را تبدیل به ماده ای ارزشمند با خاصیت ضدناباروری و درمان کننده نازایی در افراد به نموده است.
گفتنی است که آرژین، نام اسید آمینه ی ضروری موجود در ژل رویال بوده، که برای افرادی که مشکلات ناباروری و نازایی آنان، کمبود اسپرم و تخمک بوده، بسیار زیاد مناسب می باشد.
شایان ذکر است که وجود ماده ی دیگری به نام استیل کولین در ژل رویال، اثرات درمانی برای مشکلات عصبی را برای افراد برجای گذاشته است.

ژل رویال در تولید لوازم آرایشی
: اگر با لوازم آرایشی آشنایی داشته باشید، باید بدانید که در برخی از این لوازم، از ماده ای به نام کلاژن، بحث شده است. امروزه با توجه به درصد کلاژن موجود در ژل رویال طبیعی، از این ماده نیز در تولید لوازم آرایشی بهره برده شده است.
گفتنی است که کلاژن موجود در ژل رویال، منجر به شادابی و نشاط پوست گردیده و از چین و چروک ها و پیری زودرس پوست، جلوگیری نموده است.
در پایان ذکر این نکته ضروری بوده که علاوه بر مصارف گوناگون ژل رویال در صنایع متعدد، امروزه از این ماده انواع اشکالی چون ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی، پودر ژل رویال و کپسول های خوراکی از این ماده، موجود بوده است.
البته در بازارهای ایرانی، ژل رویال بیشتر به صورت مخلوط با عسل طبیعی به عرضه رسیده و مراکز فروش معتبر در سراسر کشور، آماده عرضه محصولات خود بوده اند.
وجود سایت های اینترنتی معتبر در زمینه عرضه انواع ژل رویال گیاهی، در بسته بندی های گوناگون، نرخ فروش مناسب و با قیمت ارزانی را برای این محصول، به وجود آورده است.