در سایت عسل ایران شما می توانید از خواص دارویی و درمانی عسل طبیعی بهار نارنج اطلاع حاصل کنید و عسل مورد نظر خود را سفارش دهید.
مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی باید بدانند که امروزه در جای جای کشور پهناور ایران، شرایط بسیار مساعدی برای رویش انواع گیاهان مفید دارویی وجود داشته و خب طبیعی است که در این مناطق، می توان انتظار رونق خوبی از صنعت زنبورداری و تولید فرآورده ای ارزشمند چون عسل طبیعی را داشت.
شایان ذکر است که در مناطق گوناگون کشور ما، تقریبا از هر گیاه دارویی، عسل ناب برداشت گردیده شده که هر یک از آنها، خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته اند. امروزه نمی توان از نقش موثر دارویی و تغذیه ای عسل طبیعی بر زندگی روزمره انسان ها، چشم پوشی کرد و تولیدکنندگان معتب همواره به دنبال بالا بردن کیفیت عسل تولیدی خود بوده اند.
حال آیا می دانید که یکی از گونه های خالص و مرغوب عسل طبیعی برداشت شده در استان های شمالی کشور، عسل بهار نارنج یا همان عسل مرکبات بوده است؟ آیا با خواص آن آشنایی داشته اید؟

عسل بهار نارنج طبیعی

امروزه در استان های شمالی کشور، در فصل بهار شاهد وجود انواع درختانی از مرکباتی چون نارنج، پرتقال و لیمو بوده ایم که زنبورهای عسل علاقه شدیدی به جمع آوری شهد از شکوفه های این درختان داشته است.
عسل بهار نارنج یا عسل مرکبات، اگر در مرغوبترین نوع خود تولید و برداشت گردیده باشد، سرشار از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین C بوده است. به طور کلی این مصرف عسل خالص و کاملا طبیعی بوده که می تواند خواص منحصربفرد دارویی داشته باشد و به سبب همین توصیه شده تا عسل خالص، از مراکز معتبر و مجوزدار خریداری گردد.
حال آیا می دانید که عسل مرکبات یا بهار نارنج طبیعی، چه خواص مصرفی برای انسان ها داشته، اگر که در مرغوبترین نوع خود تهیه شده باشد؟

خواص درمانی عسل بهار نارنج

از خصوصیات عسل بهار نارنج می توان به این موارد اشاره کرد که این عسل بیشترین تاثیرش بر روی سیستم عصبی بدن است، چندین بررسی نشان داده است که کنترل ضعیف قند خون یا تحمل گلوکز، تاثیر چشمگیری بر حافظه کاری، حافظه بیان شفاهی، و سرعت پردازش مغز یا عملکردهای اجرایی دارد.

عسل طبیعی

هرچه زودتر شخص به کنترل قند خون و حفظ آن بپردازد اثر بیماری قند بر عملکردهای شناختی بالای 70 سال کمتر خواهد بود؛ همچنین حذف بیش تر قندهای مصرف شده از سنین پایین و جایگزین کردن آن ها با عسل راهی است برای جلوگیری از کاهش توان شناختی، حافظه و کاستن خطر دمانس عروقی یا بیماری آلزایمر.

عسل طبیعی

این عسل بسیار رقیق ، کم رنگ و فوق العاده خوش عطر و طعم و دارای خواص زیر است:
مقوی قلب ، ضد بی خوابی ، تقویت کننده اعصاب ، آرام بخش

عسل طبیعی

برای آنکه بهترین و مرغوبترین عسل بهار نارنج را با قیمت خوبی خریداری کنید، می توانید با مشاورین مراکز تولیدی انواع عسل ایرانی، ارتباط مستقیم داشته باشید.