در حال حاضر فرصت ویژه و محدود برای مصرف کنندگان ژل رویال و عسل به جود آمده، تا از طریق سایت های معتبر اینترنتی، عالی ترین نوع این محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنند.
امروزه حتما با نام فروشگاه های عرضه انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل آشنایی داشته و می دانید که علاوه بر عسل طبیعی، ژل رویال، گرده گل و بره موم هم از جمله فرآورده های ناب و پرخاصیت زنبورعسل تلقی گردیده اند که مصرف آنها خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا بوده است.
ژل رویال که به عنوان غذای ملکه هم در این فروشگاه ها مشهور بوده و گاها آن را با نام شاه انگبین نیز می شناسند، ماده ای سرشار از ترکیباتی خاص و مفید، مانند انواع مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و دیگر مواد بوده که مصرف این ماده را برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات، ارزشمند نموده است.
عمدتا زنبورداران این ماده را به صورت پودرهایی خالص روانه بازارهای فروش نموده اند و در برخی از فروشگاه ها، مخلوط ژل رویال و عسل طبیعی نیز به فروش رسیده که گفتنی است از خواص مصرف بیشتری نسبت به پودر خالص ژل رویال برخوردار می باشد.
گفته می شود که در عرضه انواع محصولات زنبورعسل، امکان تقلب و سودآوری بسیاری توسط عرضه کنندگان ناشناخته وجود داشته و مصرف کنندگان این محصولات به طور جد باید در شناخت مراکز فروشگاهی معتبر در کشور، تلاشی جدی نمایند.
خوشبختانه امروزه با توجه به الکترونیکی شدن جوامع گوناگون، بهترین راهکار در شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر، وجود سایت های معتبر اینترنتی بوده که امروزه فروش انواع محصولات ناب زنبورعسل به خصوص ژل رویال و عسل با کیفیتی بسیار عالی و با قیمتی مناسب در این مراکز، صورت گرفته است.
حال آیا می دانید که خواص مصرف ژل رویال و عسل چه بوده و به چه کسانی توصیه شده تا ژل رویال مصرف نمایند؟ بهترین طریقه مصرف آن چیست؟

ژل رویال عسل

چرا ژل رویال مصرف کنیم؟

ژل رویال ماده ای تولید شده توسط زنبورهای کارگر جهت تغذیه لاروها و به خصوص زنبور ملکه بوده که به عنوان یکی از منابع مهم تغذیه ایی و سرشار از تمامی ترکیبات مهم و ضروری، در کندو عسل شناخته شده می باشد.
امروزه با توجه به آزمایشاتی که بر روی ترکیبات ژل رویال صورت گرفته، می توان این ماده را به عنوان یک عاملی مهم در درمان بسیاری از بیماری ها دانست که در اینجا به برخی از موارد اشاره گردیده است:

  1. ژل رویال ماده ای حاوی انواع اسیدهای آمینه و چرب ضروری مانند آرژین بوده که به جرئت می توان گفت مصرف در درمان ناتوانی های جنسی و ناباروری ها، موثر بوده است و می تواند مشکلات مربوط به کمبود اسپرم و تخمک گذاری را در زوجهای جوان، درمان نماید.
  2. استیل کولین نام ماده ای مهم در ترکیبات ژل رویال بوده که به طور مستقیم در تقویت سیستم اعصاب انسان ها موثر بوده و می تواند سبب کاهش اضطراب های شدید و جلوگیری از بیماری آلزایمر در افراد گردد.
  3. امروزه از ژل رویال در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بهره برداری نموده اند که به سبب دارا بودن ماده ای به نام کلاژن در ترکیباتش، سبب طول عمر بیشتر سلول های پوست، ضدپیری زودرس و درمان التهابات پوستی گردیده است.

گفتی است که بهترین طریقه مصرف ژل رویال برای درمان بسیاری از بیماری ها، مصرف زیر زبانی بوده که به گفته مشاورین تغذیه، بهتر جذب خون افراد می گردد و تأثیرات بهتری را دارا بوده است.
امروزه شما می توانید با شناخت مراکز فروشگاهی معتبر عرضه انواع محصولات زنبورعسل، از طریق سایت های معتبر اینترنتی، به راحتی ژل رویال و عسل عالی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.