آیا می دانید که مصرف گرده گل، چه تأثیرات مثبتی را بر پروستات دارا بوده است؟ آیا دیگر خواص و فواید مصرف گرده گل و بهترین طریقه مصرف آن را می دانید؟
امروزه مشکلات و امراض بسیار شایعی در جوامع گوناگون وجود داشته که افراد زیادی با آنها دست و پنجه نرم می کنند و درصد بالایی از این افراد، به دنبال راه حل هایی گیاهی جهت درمان بدون عوارض بیماری و مشکلات خود بوده اند.
بنظر می رسد که اگر افراد بتوانند کمی آگاهی خود را پیرامون انواع فرآورده های گیاهی و کاملا طبیعی زنبورعسل بالا ببرند، بی شک می توان انتظار جامعه ای سالم تر را دارا بود، البته به شرط آنکه سرمایه گذاری ها و اقدامات مناسبی جهت تولید میزان مطلوب تر و مرغوبتر انواع این محصولات، صورت گرفته باشد.
گرده گل، ارزشمندترین ماده ی موجود در طبیعت و بر روی پرچم گل های گیاهان دارویی لقب داشته که در واقع تنها زنبورهای کارگر توانایی جمع آوری این ماده را داشته اند و توانسته اند انواع گرده گل گیاهان مفید و خوش رایحه را جمع آوری کرده و با خود به داخل کندو عسل بیاورند.
در واقع گرده گل، یکی از منابع اصلی تغذیه ای برای نوزادان زنبورعسل تلقی گردیده است که می تواند در رشد و تکامل و ادامه حیات این زنبورها، موثر باشد. حال آیا می دانید که امروزه گرده گل برای انسان هم می تواند خواص درمانی مفیدی را دارا باشد که مشهورترین آنها، جلوگیری و درمان بیماری های مربوط به پروستات بوده است؟

گرده گل پروستات

تأثیر گرده گل بر پروستات

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که بدانید، یک گرده گل خالص، حاوی مقدار فراوانی پروتئین، انواع مواد معدنی و مواد ویتامینی، کربوهیدرات ها و انواع اسیدهای آمینه بوده که بنظر می رسد به عنوان یک غذای کامل نیز می تواند شهرت خوبی در درمان بسیاری از بیماری ها داشته باشد.
گفتنی است که یکی از بیماری های شایع خصوصا در میان مردان مسن، مبتلا شدن به بزرگی و ورم پروستات بوده که گاها منجر به سرطان پروستات نیز می گردد و از جمله دلایل اصلی آن، می توان به کمبود ماده ی معدنی روی در بدن این افراد اشاره داشت.
باید بدانید که گرده گل، حاوی بیشترین مقدار درصد روی در ترکیبات خود بوده و مصرف آن می تواند در درمان بیماری های مربوط به پروستات مردان مسن بسیار زیاد موثر باشد که می تواند به طور خالص و یا همراه عسل طبیعی مصرف گردد که بهترین طریقه ی مصرف آن نیز بوده است.
امروزه توسط برخی از عرضه کنندگان نامعتبر در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، انواع گرده گل های آلوده و همراه با ناخالصی هایی عرضه شده که به هیچ وجه مصرف آنها نمی تواند خواص مفید دارویی و درمانی را دارا باشد.
برای تهیه گرده گل خالص و مرغوب، می توانید با عرضه کنندگان معتبر آن در سراسر کشور، ارتباطی مستقیم داشته باشید و آن را در بسته بندی های مناسب و با قیمت خوبی خریداری کنید.