مصرف عسل در ایران به سالیان دور باز می گرد اما ایرانیان همواره این خوراکی شیرین و خوش طعم را در سبد غذایی خود قرار می دادند، اما چرا حالا چند وقتی است که به سوی خرید عسل ارگانیک رفته اند؟ زیرا در فرایند تولید عسل های ارگانیک تماماً از مواد ارگانیک استفاده می شود و در تمامی مراحل از مواد غیر شیمیایی استفاده می شود تا همواره محصول سالم و طبیعی بماند. عسل ارگانیک در واقع عسلی است که زنبور عسل طی فرآیند جمع آوری شهد گل ها و تبدیل آن به عسل درست می شود و این در حالیست که بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید عسل نموده اند اما در واقع به جای شهد گل زنبور عسل از شربت شکر و آب تغذیه شده و عسل بدست آمده که این نوع عسل نه تنها ارگانیک نبوده بلکه با گذشت اندک زمانی به حالت کدر و مات در آمده و به اصطلاح شکرک می زند.

خرید عسل ارگانیک | عرضه مستقیم عسل در کشور

خریداران عسل ارگانیک

خریداران عسل ارگانیکخریداران عسل ارگانیک، این محصول پر طرفدار تنوع زیادی دارند برای اشاره به این تنوع می توان به برخی از این خریداران و متقاضیان به صورت زیر اشاره کرد:

  • خریداران خانگی: خریدارانی که به صورت جزئی خرید می کنند مانند کسانی که به مراکز خرید مراجعه می کنند.
  • فروشگاه ها و هایپر مارکت ها: خریدارانی که تقریباً به صورت نیمه عمده خرید می کنند.
  • تاجران وعاملان فروش: این افراد عسل را با تیراژ بالا و به صورت عمده خریداری می کنند.

شما جزو هر کدام از این مجموعه ی خریداران هستید می توانید با کیفیت ترین عسل ها را چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی از مشاوران حرفه ای و تیم فروش مجرب این مجموعه ی معتبر بخواهید.

عرضه مستقیم عسل ارگانیک در کشور

عرضه مستقیم عسل ارگانیک در کشوربه دلیل زیاد بودن دلالان در این بازار هر کس دنبال خرید مستقیم است تا برایش مقرون به صرفه باشد و کیفیت محصولش بالا باشد. آیا کسی یا جایی وجود دارد که عسل ارگانیک و عسل طبیعی را به صورت مستقیم عرضه کند ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در بزرگترین مرکز عرضه مستقیم عسل ارگانیک در کشور  محصولاتی چون:

  • عسل ترکیبی
  • عسل تک گیاه
  • عسل رایحه خوانسار
  • عسل مدا
  • عسل نگار خوانسار
  • عسل ارگانیک اورازان

و پرفروش ترین عسل طبیعی عسل گون گزانگبین را به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های فروش و یا مارکت های اینترنتی به بازار عرضه می کنیم. علت پرفروش بودن این محصول زیاد بودن خواص عسل گون گزانگبین است.

بسته بندی های عسل ارگانیک در وزن های مختلف

بسته بندی های عسل ارگانیک در وزن های مختلفبرای یک خرید خوب باید با انواع بسته بندی و وزن های عسل ها آشنا باشید . همین امر ما را بر این داشت که انواع بسته بندی و اوزان انواع عسل را برای شما بیاوریم تا با آگاهی نسبت به این موضوع خرید خود را انجام دهید.

انواع عسل از نظر بسته بندی و اوزان :
1- بسته ها تک نفره / این بسته بندی ها حدود 70 گرم عسل را در خود جای می دهند / این نوع از بسته بندی ها بیشتر در رستوران ها و مکان های مسافرتی مانند هتل ها استفاده می شود.

2- قوطی های پمپی عسل / این بسته بندی ها حدود 250 گرم عسل را در خود جای می دهد / از این محصولات به دلیل درب محکم و آسان مصرف بودن بیشتر در مسافرت و پیکنیک به کار می رود.

3- قوطی های پلاستیکی و شیشه ای / این محصولات خود به چند وزن تقسیم می شوند:
– 350 گرمی
– 500 گرمی
– 850 گرمی
یک کیلویی
که هرکدام برای مصارفی مشخص تولید می شود.

فروش عسل ارگانیک با نازل ترین قیمت ها

فروش عسل ارگانیک با نازل ترین قیمت هاشاید تا الآن به این فکر کرده باشید که عسل های ارگانیک گرانترین عسل ایران هستند اما باید بدانید که این گرانی در صورتی است که پای یک دلال در میان باشد و این کالا از طریق واسطه های فراوان به دست شما برسد .

ولی شما اگر قصد خرید از طریق سایت ما را داشته باشید می توانید عسل های ارگانیک را با نازلترین قیمت و بدون واسطه از ما بخواهید.
نه تنها شما می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید عسل های ارگانیک کنید بلکه می توانید اقدام به خرید عسل طبیعی گون و خرید عسل کنار اصل و بهترین عسل طبیعی ایران با نازلترین قیمت در بازار اینترنتی معتبر تهیه نمایید.

ویژگی های عسل مرغوب چیست؟

ویژگی های عسل مرغوب چیست؟امتیاز یک خرید خوب به کم بودن قیمت نیست بلکه به بالا بودن کیفیت است این است که ارزش خرید مارا بالا می برئد اما ویژگی های عسل مرغوب چیست؟

عسل مرغوب دارای طعم شهد و عطر گل ها بوده و هنگام بو و مزه کردن متوجه آن خواهیم شد و اما دیگر ویژگی های عسل طبیعی و ارگانیک آب شدن آن هنگام مزه کردن در دهان است، در حالیکه عسل مصنوعی این ویژگی ها را دارا نمی باشد.

1- اگر دنبال عسلی مرغوب هستید در غرفه ها و دستفروشان لب جاده به دنبالش نباشید.
2- دیدن شکل ظاهری عسل با چشمان می تواند یکی از راه های تشخیص اصیل بودن عسل باشد.
3- بوییدن عسل
4- مزمزه کردن عسل با زبان و تست های مختلف عسل
تمام این ها روش هایی است که باید پس از صرف وقت و هزینه های زیاد به صورت حضوری با فروشنده در ارتباط باشید و بتوانید عسلی مرغوب را بیابید.

اما یک راه ساده تر هم وجود دارد :شما می توانید همین حالا از طریق هر کدام از راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان در اسرع وقت از ما مشاوره دریافت نمایید.

کارخانجات تولید عسل ارگانیک

کارخانجات تولید عسل ارگانیککارخانجات تولید عسل ارگانیک چندان زیاد نیستند اما اکثر آن ها در بین مردم تبدیل به برند شده اند و مردم ترجیح می دهند که محصولاتی که می خرند با نام و نشان آن ها باشد و این برای آن ها نشانه کیفیت محصول است .

اما در این بین بهترین مارک عسل در ایران چیست ؟
برای آشنایی شما با چند مارک و برند معروف این صنعت چندی از آن هارا در ادامه مشاهده می کنید.

1- شرکت عسل مزرعه سبز عسل اورازان
2- شرکت عسل گلرنگ
3- عسل مدا
اما ذائقه مردم چیزی کاملا ناشناخته است و هر فرد ذائقه ای مختص به خود دارد و نمی توان دو نفر را یافت که از یک طعم و برند خوششان بیاید برای همین ما سعی کرده ایم که از تمامی برند ها و کارخانجات عسل های ارگانیک محصولات را عرضه کنیم تا پاسخگوی تمامی ذائقه ها وسلایق باشیم .

شما می توانید برای خرید مستقیم و عمده از هر کدام از این برند ها با ما در ارتباط باشید.

بازرگانی فروش عسل ارگانیک

بازرگانی فروش عسل ارگانیکبازرگانی های فروش عسل ارگانیک در بازار عسل تهران به وفور مشاهده می شود و هرکدام ادعا می کنند که بهترین عسل ها را عرضه می کنند و همین موجب سو استفاده سود جویان شده و آن ها را به این امر وا داشته تا اقدام به عرضه عسل های بی کیفیت و شیمیایی با نام عسل ارگانیک کنند.

این اتفاق چند سالی است، انفاق می افتد. اما بازرگانی های اینترنتی معتبر این مشکلات را تا حدود زیادی رفع نموده اند و دارای مزایای زیادی از قبیل موارد زیر است:
–  تضمین کردن کیفیت توسط فروشنده
– عرضه محصولات برند
– همیشه در دسترس بودن و داشتن چندین راه ارتباطی مختلف
– و …

راهنمای نگهداری از عسل ارگانیک

راهنمای نگهداری از عسل ارگانیکمعمولا بعد از خرید هر محصولی شرایط نگهداری آن برای خریدار مهم می شود و چون محصول ما یک خوراکی است باید بیشتر به این موضوع توجه شود در اینجا به هفت نکته طلایی در نگهداری از عسل ارگانیک اشاره می کنیم:

1- عسل را در ظروفی شیشه ای و یا مات نگه دارید / اگر نور مستقیم به عسل برسد باعث می شود تا ماده  گلوکز اکسیداز موجود در خود را از دست بدهد و همین امر موجب از دست رفتن خاصیت ضد میکروبی عسل نیز می شود.

2- عسل را در مکانی خنک نگه دارید نه در یخچال / اکثر عسل ها در دمای بالای چهارده درجه سانتی گراد دچار تبلور و شکرک می شود و خنک نگه داشتن عسل از امر جلوگیری می کند.

3- عسل را در مکانی پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی قرار دهید / مکانی که عسل را در آن نگه داری می کنیم باید عاری از نفوذ گرد و غبار آلودگی و حشرات باشد.

4- عسل را در ظروفی نگه دارید که رطوب به آن ها نفوذ نکند و در بسته باشد / عسل شدیداً جاذب رطوبت است و در هر مکانی که نگهداری می شود چه در کمد، یخچال و… ظرف نگهداری آن باید درب بسته باشد تا رطوبت به آن وارد نشود و عسل را خراب کند.

5- عسل باید از مواد بو دار مانند صابون و.. دور باشد / همان طور که عسل به شدت جذاب رطوبت است به همان اندازه بو را نیز جذب می کگند و باید ظرف نگهداری آن را از موادی مانند پارفین، صابون و … دور نگه داریم تا با بوی این مواد عسل آلوده نشود.

6-عسل را نباید در داخل یخچال نگه داری کرد / عسل در یخچال بافت خود را از دست می دهد و سفت می شود مانند عسل های گل گاوزبان که در یخچال تبدیل به تافی های جویدنی می شود اگر نمی خواهید عسلی که مصرف می کنید سفت باشد آن را در یخچال قرار ندهید.

7- عسل را با یک قاشق تمیز مصرف کنید / به طور مثال اگر قاشق دارای رطوبت باشد کم کم باعث تخمیر عسل می شود.

راهنمای تشخیص عسل تقلبی

راهنمای تشخیص عسل تقلبیراهنمای تشخیص عسل تقلبی و عسل طبیعی در چند تجربه ی ساده قابل دریافت است. برای تشخیص عسل طبیعی و ارگانیک از عسل تقلبی و مصنوعی به موارد زیر دقت کنید:

  • عسل ارگانیک دارای عطر و بوی گل ها است و هنگام بوییدن آن  براحتی باید قابل استشمام باشد.
  • عسل طبیعی و اصیل دارای مزه ی شهد گل است و هنگام مزه کردن آن در صورت طبیعی بودن قابل درک است.
  • عسل طبیعی براحتی در دهان آب میشود اما عسل تقلبی مزه ای مانند آب نبات دارد.
  • عسل ارگانیک براحتی و با گذشت زمان کدر نمی شود و کدر و مات شدن آن و علت سیاه بودن موم عسل  نیز دلیل بر تقلبی بودن آن نیست اما عسل تقلبی با گذشت زمان مانند مربا شکرک می زند.
  • عسل ارگانیک در شیشه عرضه می شود چرا که ترکیبات عسل با مواد پلاستیکی واکنش نشان داده و از کیفیت و سلامت آن می کاهد.

برای خرید عسل ارگانیک و سالم و جلوگیری از مضرات عسل تقلبی با مشاوران مجرب در این زمینه ارتباط موثر برقرار کنید.

پخش عمده عسل ارگانیک در کشور

پخش عمده عسل ارگانیک در کشوریکی از خدماتی که بزرگترین مرکز خرید و فروش عسل ارگانیک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، پخش عمده عسل ارگانیک در کشور است. این اقدام بی سابقه برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان عزیز می باشد.

چنانچه قصد همکاری با ما را در شهر های دیگر و حتی در کشور های دیگر دارید و نیاز به خرید عمده داشته باشید قطعا شما جزو مشتریان ویژه ما هستید و تمام وقت می توانید از مشاوره و خدمات تیم مشاوران خبره ما بهرمند شوید و در تجارت و کسب و کار خود پیشرفت های روز افزون داشته باشید.

لازم به ذکر است که این مجموعه ی بزرگ در اکثر استان ها خریداران عمده مانند: خریدار عمده عسل در شیراز، خریدار عمده عسل در یزد و…را دارا می باشد.

شما هم می توانید با یک تماس جزو مشتریان ویژه ی این مجموعه ی بزرگ  باشید.

بازار بزرگ فروش عسل ارگانیک در کشور

بازار بزرگ فروش عسل ارگانیک در کشورهمانطور که اشاره شد بازار بزرگ فروش عسل ارگانیک در کشور با بیش از چندین سال تجربه در عرضه و فروش عسل طبیعی و دارا بودن تیم مشاوران حرفه ای و مدیران فروش متخصص در این زمینه به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می دهند.

یکی از سنتی ترین راه های فروش عسل در ایران مراجعه به بازار بزرگ است که این روش کم کم در حال فراموشی است، ولی همچنان فروش عسل طبیعی در مشهد و تهران از این طریق انجام می شود.

اما با پیشرفت تکنولوژی و راه های ارتباطی این بازار بزرگ خدمات ثبت سفارش و خرید و فروش آنلاین عسل ارگانیک را انجام می دهد و برای رفاه بیشتر مشتریان خود عرضه ی آنلاین این محصولات و تحویل درب منزل را نیز انجام می دهد تا مشتریان با صرف کمترین هزینه و زمان محصول مورد نظر خود را براحتی خریداری کنند.

کشور های وارد کننده عسل ارگانیک

کشور های وارد کننده عسل ارگانیکبا توجه به اینکه اغلب کشور های همسایه توان تولید عسل ارگانیک را ندارند و نیازمند واردات این محصول اند بازار واردات عسل ارگانیک بسیار داغ بوده و متقاضیان زیادی دارد. در زیر به کشورهای وارد کننده ی عسل ارگانیک ایران اشاره می کنیم:

ترکیه، قطر، عمان، امارات، عراق، کویت، بحرین، اسپانیا، فنلاند، افغانستان، مالزی، اندونزی، چین، هند، سنگاپور، آلمان، انگلستان، فرانسه و ایتالیا
کشور های ذکر خواستار واردات عسل های ارگانیک هستند و اگر شما نیز قصد صادرات عسل های ارگانیک و طبیعی را دارید می توانید با یک تماس کوتاه از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در ادامه با انواع عسل طبیعی و خواص انها برای سلامت انسان آشنا میشوید.

خرید عسل ارگانیک

عسل طبیعی کنار

عسل کنار باعث بهبود بیماری های کبدی میشود. این عسل طبیعی باعث تقویت نیروی جنسی میشود. به همین دلیل به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود. عسل کنار طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. عسل کنار بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. عسل کنار طبیعی باعث بهبود زخم های بدن میشود. عسل کنار طبیعی دارای خاصیت آنتی بیوتیکی بسیار قوی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. مصرف این عسل باعث بهبود سطح سلامت و انرژی عمومی بدن میشود.

فروش عسل خام

عسل چهل گیاه اصل

عسل چهل گیاه با نام عسل چند گیاه نیز شناخته میشود. این عسل طبیعی مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی مختلف است. عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان زخم های بدن میشود. عسل چهل گیاه طبیعی به درمان بیماری های معده کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی باعث تقویت معده میشود. این عسل طبیعی به درمان یبوست کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث تقویت روده میشود. عسل چهل گیاه طبیعی باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. مصرف عسل چهل گیاه به درمان رفلاکس معده کمک میکند. این عسل طبیعی باعث التیام زخم های مجاری ادراری میشود.

خرید عسل ارگانیک

عسل گون طبیعی

عسل گون طبیعی باعث بهبود گرفتگی صدا و بهبود بیخوابی میشود. عسل گون طبیعی باعث درمان کم خونی میشود. مصرف عسل گون طبیعی باعث بهبود مشکلات کبدی میشود. این عسل به درمان مشکلات گوارشی کمک میکند. عسل گون طبیعی باعث کنترل بیماری دیابت میشود. مصرف عسل گون طبیعی باعث تنظیم کلسترول خون میشود. این عسل طبیعی باعث درمان بیماری های کلیوی میشود. عسل گون طبیعی باعث کاهش فشار خون بالا میشود.