دستگاه تولید موم عسل، چه مشخصات و قابلیت هایی داشته است؟ آیا می دانید که چگونه می توان بهترین و باکیفیت ترین نوع این دستگاه را با قیمت مناسبی خریداری کرد؟
آیا می دانید که تولید موم توسط خود زنبورعسل، مدت طولانی زمان لازم داشته و امروزه زنبورداران برای افزایش میزان تولید عسل در کندوهای عسل خود، چه راهکاری را پیشه گرفته اند؟
بله بابد بدانید که تولید موم توسط زنبورعسل در کندوها، زمان زیادی لازم داشته که عمدتا زنبورداران نمی توانند صبر کنند تا موم بیشتری توسط خود زنبورها تولید گردد و آنها هم بتوانند با افزایش میزان تولید انواع فرآورده های خود، مخصوصا عسل طبیعی، از سود بیشتری نیز بهره مند گردند که البته این امر در مواقعی مهم بوده و مورد استفاده قرار گرفته است.
حال آیا می دانید که زنبورداران از چه راهکاری جهت افزایش میزان تولید موم عسل بهره می برند؟

استفاده از دستگاه موم آج کنی

باید گفت که امروزه زنبورداران توانسته با بهره گیری از دستگاهی به نام موم آج کنی یا تولید موم ورقه ای، شاهد افزایش میزان تولید فرآورده های خود در کندو عسل می باشند که در برخی از مواقع نیاز مبرم به تولید میزان بیشتری از عسل طبیعی بوده است.
البته تولید موم توسط این دستگاه ها، مومی ورقه ای یا صنعتی را نتیجه داده که عمدتا در کاربردهای صنعتی از این موم های ورقه ای تولید شده از دستگاه موم آج کنی، بهره برداری شده است.

دستگاه تولید موم عسل
امروزه هم در کشور ما ساخته شده و هم از کشورهای دیگر وارداتی صورت گرفته که خب با توجه به عملکرد و میزان کارآیی که داشته اند، با قیمت های متفاوتی هم به فروش می رسند.
عمدتا استفاده از این دستگاه برای زنبورداری های بزرگ، الزامات اساسی بوده که البته باید دستگاهی با کیفیت مطلوب و میزان بازدهی مناسبی هم باشد.
امروزه شما می توانید بهترین دستگاه های تولید موم ساخت ایران و یا وارداتی را، با قیمتی مناسب از نمایندگان و عرضه کنندگان معتبر این محصولات در سراسر کشور، خریداری کنید.