آنچه در این مقاله می خوانید ....

خرید بره موم اصل به دو صورت عمده و خرده توسط مراکز فروش فرآورده های زنبور عسل انجام می گیرد. خرید و فروش بره موم در بیشتر مراکز فروش در شهرهای مختلف بخصوص در تهران انجام می گیرد.

قیمت بره موم اصل

بره موم اصل

مستحضر هستید که بره موم لایه از جنس رزین بر روی گیاهان است که زنبور عسل آن را جمع آوری می کند.
در مورد بره موم باید این نکته را گفت که تنها انسان نیست که از بره موم استفاده می کند.

بلکه زنبور عسل از بره موم در مواردی مانند پوشاندن شکافها و درزهای کندو، محکم نمودن قابها به کندو و غیره نیز استفاده می کند.زیرا این فرآورده زنبور عسل خاصیت چسبندگی بسیار فراوانی دارد.در مورد خاصیت دیگر بره موم باید گفت که مزه تلخ و بد طعم بودن آن است.

بره موم یک ماده خمیری شکل است که بویی مطبوع دارد. بره موم محصول جانبی زنبور عسل است. خواص بره موم از خواص عسل طبیعی بیشتر است. قیمت هر کیلو بره موم از یک کیلو عسل طبیعی بیشتر است. به بره موم چسب زنبور عسل نیز گفته میشود. بره موم محصول مستقیم زنبورهای عسل است.

از بره موم در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود. بره موم در بازار به دو دسته تقسیم میشود. بره موم خام و بره موم فراوری شده. بره موم خام همان بره مومی است که از کندوی عسل برداشت میشود. بره موم خام ممکن است ناخالصی هایی داشته باشد. همچنین بره موم خام قابل هضم در دستگاه گوارشی نیست. بره موم در کندوی عسل به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی عمل میکند. هم چنین زنبورها از آن به عنوان سیمانی برای بستن شکاف و درز های دیواره های کندو استفاده میکنند.

به همین علت بره موم خام را فرآوری میکنند. بره موم فرآوری شده همان بره موم خام است اما مولکول های آن شکسته شده و همان خواص را دارد. کپسول بره موم، قرص بره موم، پودر بره موم و عصاره بره موم از جمله بره موم فراوری شده است. بره موم خاصیت شکل پذیری دارد. به گونه ای که در دمای بالا نرم و خمیری و در دمای کم خشک و محکم است. دلیل این حالت پذیری بره موم، وجود موم در آن است.

خواص بره موم

بره موم ضد تومور و ضد میکروب است. مصرف بره موم کولیت روده را درمان میکند. بره موم به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. مصرف بره موم باعث التیام زخم میشود. بره موم برای پوست بسیار مفید است.

برداشت بره موم به کمک تله بره موم انجام میشود. تله بره موم تخته ای پر از شکاف و منفذ ات و زنبور عسل طبق غریزه خود این شکاف ها را با بره موم پر میکند. بره موم برای پوست و رحم مفید است .مصرف بره موم برای سلامت روده مفید است. بره موم به کنترل سرطان میپردازد. مصرف بره موم باعث درمان زخم معده میشود.

بره موم باعث بهبود عفونت مجاری تناسلی میشود. درمان بیماری های ریوی توسط بره موم یکی دیگر از ویژگی های بره موم است. مصرف بره موم ویروس های معده را درمان میکند. بره موم برای بهبود سرماخوردگی مفید است.

 

خرید بره موم اصل

خرید بره موم اصل

برای خرید بره موم اصل ما به شما خرید اینترنتی را توصیه می کنیم.
خرید اینترنتی کمترین زمان و هزینه را در بر دارد.
مرکز عسل هفت در جهت رفاه حال مشتریان عزیز بره موم و تمام فرآورده های زنبور عسل را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
تمام فرآورده های زنبور عسل به صورت طبیعی توسط زنبورداران این مرکز برداشت می شود.
در ضمن با قیمتی مناسب به تمام نقاط کشور ارسال می شود.