فرصت ویژه و محدود جهت خرید انواع بره موم اصل و خالص به وجود آمده تا مشتریان بتوانند از طریق سایت های معتبر اینترنتی، بره موم کندو عسل را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری کنند.

بره موم
ماده ای بسیار ارزشمند در کندو عسل تلقی شده که توانسته با توجه به خواص ضدباکتری و ضدانگلی که داشته، منجر به ضدعفونی کردن کندو و عدم شیوع انواع بیماری ها و آفت ها به داخل کندو گردد.
بله بره موم که توسط زنبورهای کارگر در کندو عسل تولید شده، شامل ترکیباتی چون گرده، موم و صمغ گیاهان بوده است که امروزه زنبورداران به دو روش سنتی و صنعتی آن را از کندو عسل جمع آوری نموده تا در مصارف مختلفی در صنایع گوناگون، مورد بهره برداری قرار بگیرد.
در روش سنتی، بره موم با تراشیدن این ماده از دیواره ها و جداره های کندو عسل جمع آوری گردیده که عمدتا نمی تواند بره مومی خالص باشد و امکان وجود ناخالصی هایی چون چوب کندو در آن وجود داشته است.
در روش سنتی، زنبورداران از تله هایی سوراخ دار بر روی سقف کندو عسل که سطح مقطعی برابر کندو داشته، بهره برده اند و توانسته اند بره موم کاملا خالص را جمع آوری کنند که عمدتا برای کاربردهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.
اما آیا می دانید که با آزمایشاتی که بر روی ترکیبات بره موم صورت گرفته، مصرف این ماده می تواند خواص درمانی بسیاری را برای افراد داشته باشد؟

بره موم اصل

مصرف بره موم اصل

گفتنی است که در ترکیبات بره موم می توان انواع ترکیبات آنتی اکسیدانی را پیدا نمود که می تواند خواص ضدسرطانی بسیاری را به سبب عدم تکشیل رادیکال های آزاد، داشته باشد.
در همین راستا، امروزه شرکت هایی معتبر توانسته اند انواع فرآوره ای چون کپسول بره موم را تولید کنند که نظرات مصرف کنندگان گواهی خوبی از اثرات درمانی مصرف آن در درمان سرطان و مشکلات گوارشی بوده است.
اما به غیر از کپسول بره موم، می توان عصاره آن را نیز به مصرف رساند که گفتنی است از مواد موثره و فعال بیشتری برخوردر بوده و در تولید فرآوره ی دیگری از بره موم، یعنی کرم بره موم، از همان عصاره بره موم بهره برده اند که مصرف آن توانسته خواص مفیدی را در درمان مشکلات و التهابات پوستی افراد داشته باشد.
شما می توانید بره موم خالص و اصل را که از زنبورعسل ایرانی تولید گردیده، با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده، از مراکز فروش معتبر انواع محصولات زنبورعسل در سراسر کشور، خریداری کنید.