آیا می دانید که بهترین و مرغوب ترین عسل کنار طبیعی، توسط کدام تولیدکنندگان کشور، تولید شده و مصرف آن چه خواصی داشته است؟ آیا امکان خرید به شیوه اینترنتی انواع عسل وجود داشته است؟
اگر شما هم مشکلاتی از قبیل، مشکلات گوارشی، قلبی، کلیوی، کم خونی، چاقی، میگرن، کم خوابی، بی اشتهایی و حتی ناتوانی جنسی داشته اید، آیا می دانید که با مصرف روزانه یک تا سه قاشق مرباخوری از گونه های مختلف عسل تولید شده در کشور، می توانید در مقابله با هر یک از این مشکلات، موفق باشید؟ البته به شرط آن که، عسل تهیه شده، کاملا خالص و مرغوب باشد.
بله عسل طبیعی و خالص که حاصل از فعالیت شبانه روزی زنبورهای کارگر در کندو عسل و جمع آوری و ذخیره سازی شهد گل ها در شان ها بوده، ماده ای با ترکیباتی بسیار منحصربفرد بوده که هر یک از آنها می توانند خواص تغذیه ای و درمانی مفیدی را به آن بخشند.
اما شاید افرادی مانند کسانی که دچار اضافه وزن بوده اند، این سوال برایشان مبهم باشد که آیا مصرف عسل برای آنها مانعی نداشته و مواد قندی موجود در عسل طبیعی، چاق کننده است؟
باید گفت که یکی از ترکیبات مهم تشکیل دهنده عسل طبیعی، مواد قندی ساده مونوساکاریدی چون گلوکز و فروکتوز بوده اند که چیزی بیش از 80 درصد ترکیبات آن تشکیل داده و عسل را تبدیل به انرژی بخش ترین ماده ی غذایی نموده اند.
جالب است بدانید که اگر عسل در خالص ترین نوع خود تولید شده باشد و درصد معینی از این مواد قندی ساده را دارا باشد، نه تنها چاق کننده نبوده، بلکه می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن انسان ها و تسریع در روند چربی سوزی، کمک شایانی نماید و جایگزین نمودن عسل طبیعی با انواع مواد قندی مضر، یک نیاز اساسی برای تمامی افراد به خصوص افراد دارای اضافه وزن بوده است.
حال با توجه به خواص کلی و عمومی موجود در یک عسل طبیعی، آیا نام عسل کنار را شنیده اید و می دانید که مصرف آن برای چه افرادی مناسب تر بوده است؟ قیمت عسل کنار طبیعی در بازار، چه نرخی داشته است؟

عسل کنار

مصرف عسل کنار طبیعی

در ابتدا باید این نکته را گفت که امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، شاهد گونه های مختلفی از عسل بوده ایم که توسط عرضه کنندگان گوناگونی، به فروش رسیده اند.
با توجه به وجود افرادی واسطه و سودجو، شما مصرف گنندگان عسل طبیعی، باید با شناخت مراکز تولید معتبر گونه ای خاص از عسل طبیعی، مرغوبترین نوع آن را از عرضه کنندگان معتبر آنان، که دارای مجوز هستند، خریداری کنید.
عسل کنار طبیعی، گونه ای مرغوب از عسل طبیعی تولید شده در استان های جنوبی کشور چون فارس و خوزستان بوده که این دو استان نیز، امروزه از تولیدکنندگان معتبر عسل ناب ایرانی شهرت داشته اند.
درخت سدر که از گونه های مفید دارویی محسوب شده، در باغات جنوب کشور، رویش داشته و دارای میوه هایی دوکی شکل با نام کنار بوده که گفتنی است سرشار از ویتامین C می باشد، به طوری که حتی درصد این ویتامین از مرکباتی چون پرتقال و لیمو نیز بیشتر بوده است.

عسل کنار
، از میوه های درخت سدر تولید شده و مصرف مرغوبترین نوع، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • برطرف کننده انگل و کرم معده و روده.
  • تقویت کننده قوای جنسی.
  • بهبود گرفتگی عروق و پیشگیری از سرطان.
  • تقویت کننده موی سر.
  • مفید برای بیماران دارای کم خونی.

لازم به ذکر است که عمدتا مسئله ای اساسی که پیرامون عسل کنار طبیعی وجود داشته، کف کردن این گونه از عسل طبیعی بوده که باید گفت این خاصیت به هیچ وجه نشان از نامرغوب بودن عسل کنار نبوده و این مسئله مربوط به خود گیاه کنار بوده است.
جهت خرید به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب بهترین عسل کنار طبیعی تولید شده در جنوب کشور، می توانید با نمایندگان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.