آیا می دانید که بره موم چه کاربردهایی در صنعت داشته است؟ فرآورده ی کرم بره موم چه خواص مصرفی دارد؟ آیا امکان خرید ارزان به شیوه اینترنتی برای کرم بره موم وجود داشته است؟
بره موم یا Propolis از جمله فرآورده های زنبورعسل بوده که ماده ای تیره رنگ و چسبناک، عمدتا در ابتدای ورود به کندوها قرار داشته و می تواند نقش فزاینده ای در ضدعفونی کردن کندوها و پیشگیری از ورود انواع آفت ها و بیماری ها به داخل کندو داشته باشد.
گفتنی است که بره موم امروزه به دو روش سنتی و صنعتی از کندو عسل جمع آوری می گردد که روش صنعتی روش بهتری بوده که برای مصارف صنعتی از بره موم، از این روش که بکارگری تله های بره موم است، استفاده می نمایند.
بره موم دارای ترکیباتی بی نظیر بوده که امروزه می توان صنایعی چون پزشکی، دارو سازی، مواد غذایی، شمع سازی، قالبسازی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را از جمله صنایع مصرفی از انواع بره موم نامید.
گفتنی است که عصاره ی بره موم دارای مواد موثره ی بیشتری نسبت به خود بره موم بوده و امروزه خصوصا در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی مانند کرم ها، از عصاره روغنی بره موم استفاده نموده اند.
حال آیا می دانید که یکی از فرآورده های تولیدی از بره موم، کرم بره موم بوده است؟ کرم بره موم چه مشخصاتی داشته و چه خواص مصرفی را برای افراد دارا می باشد؟

کرم بره موم

معرفی کرم بره موم

در ابتدا لازم به ذکر است که بره موم ماده ای با ترکیباتی چون انواع فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها، آمینو اسیدها، آنتی بیوتیک ها و ویتامین ها می باشد که تمامی آنها مناسب جهت افزایش مقاومت بدن و مقابله با میکرو اورگانیسم ها می باشند.
همانطور که متوجه شدید، کرم بره موم از مواد موثره ی عصاره بره موم تولید گردیده و می تواند اثرات مثبت فروانی را برای پوست انسان ها دارا باشد که می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  1. ضدچروک و افتادگی پوست.
  2. کاهش التهابات پوستی و درمان جوش.
  3. نرم کننده پوست دست و صورت.
  4. درمان زخم های پوستی.

ذکر این نکته نیز قابل توجه بوده که به سبب به کار نبردن انواع مواد نگه دارنده شیمیایی در ساخت این کرم، توصیه می گردد که این کرم را در دور از نور مستقیم نگه داری نمایید.
برای خرید آسان و با قیمت ارزان انواع کرم بره موم، می توانید از طریق سایت های معتبر اینترنتی، اقدام نمایید و یا به طور مستقیم با عرضه کنندگان معتبر این محصول در ارتباط باشید.