یکی از بهترین طریقه های مصرف گرده گل از محصولات زنبورعسل، همراه با عسل طبیعی و خالص بوده که در حال حاضر مرغوبترین انواع آن به صورت عمده با نازلترین قیمت به فروش می رسد
فرآورده ای شگفت انگیز و پرخاصیت دیگری به نام گرده گل، از جلمه فرآورده های کمیاب موجود در طبیعت بوده که با توجه آزمایشاتی که بر روی ترکیبات آن صورت گرفته، می تواند خواص منحصربفرد تغذیه ای و درمانی را به همراه داشته باشد.
گفته می شود امروزه زنبورداران با جمع آوری گرده گل توسط تله هایی در مسیر ورود زنبورهای کارگر به کندو عسل، آن را در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل به صورت پودر و یا گرده گل همراه با عسل طبیعی عرضه نموده اند که البته در برخی موارد کپسول هایی هم از گرده گل تولید گردیده است.
بنظر می رسد که مصرف گرده گل جمع آوری شده همراه با عسل طبیعی و خالص، از جمله بهترین طریقه های مصرف این ماده ارزشمند بوده که توصیه شده در دو نوبت در سال و آن هم با فاصله 3 الی 4 ماهه مورد استفاده قرار بگیرد و جالب است بدانید که هیچگونه عوارضی برای آن گزارش نشده است.
شاید از بارزترین خواص مصرف گرده گل عسل؛ می توان به درمان علائم دیابت و پیشگیری از سرطان پروستات اشاره نمود که منجر شده تا استفاده از این ماده ارزشمند، مورد توجه افراد نیز قرار بگیرد.

گرده گل خالص

فواید مصرف گرده گل

همانطور که متوجه شدید، گرده گل همراه با عسل طبیعی، می تواند بهترین روش برای مصرف باشد که علاوه بر اینکه یک غذایی کامل و یک مکمل غذایی محسوب شده، می تواند در درمان بیماری هایی چون دیابت و سرطان پروستات موثر باشد.
نتایج آزمایشات گوناگون بر روری افراد دیابتی که مصرف گرده گل را در برنامه خود داشته اند، نشان دهنده کاهش میزان قند خون در ادرار آنان بوده و می تواند ماده ای مفید برای کاهش میزان قند خون و علائم مربوط به دیابت لقب بگیرد.
گفتنی است که از جمله علائم مربوط به مبتلا شدن مردان مسن به ورم پروستات، کمبود مینرال روی در بدن آنان بوده که مصرف گرده گل که سرشار از این ماده ی معدنی بوده، می تواند کمک شایانی را به درمان پروستات در مردان مسن نماید.
برای تهیه گرده گل عسل ایرانی در بهترین کیفیت و قیمتی مناسب، می توانید با نمایندگی های معتبر فروش محصولات ناب زنبورعسل ایرانی در سراسر کشور، ارتباط داشته باشید.